گلف کابریولت کارمن

گلف کابریولت کارمن

شرکت فولکس واگن گلف کابریولت Karmann ویژه را در آلمان ارائه می‌کند، که علاقه‌مندان می‌تواند با قیمتی معادل ۲۷,۰۰۰ یورو آن را سفارش دهند. همان گونه که از نام آن پیداست، این گلف تولید محدود به منظور قدردانی از شرکت موتورسازی Karmann ساخته شده که در سال ۲۰۰۹ توسط فولکس واگن خریداری شد ساخته شده است.

روی گلگیر جلوی خودرو لوگوی Karmann قرار گرفته است، و دارای جزئیات ظریفی مانند چرخ‌های ۱۷ اینچ از آلیاژ پورتو، پس زمینه‌ی کروم در چراغ‌های مه شکن جلو و میله‌های کروم در بالاو پایین جلو پنجره می‌باشد.

داخل خودرو گلف کابریولت کارمن دارای پوشش آلکانتارای سیاه در قسمت مرکزی صندلی‌های جلو، پارچه‌های قرمز رنگ در کناره‌های صندلی، فرمان چرمی، دوخت خاکستری رنگ روی دسته‌ی دنده و ترمز دستی است. تزئینات کروم، تزئینات آلومینیومی براق خاکستری روی درب‌ها و حروف Karmann در آستانه‌ی درب‌های خودرو نیز در داخل کابین وجود دارند.

تجهیزات استاندارد این مدل شامل راهنمای پارک، صفحه‌ی نمایش چند منظوره‌ی Premium، رادیوی ۲۱۰ RCD، کنسول مرکزی با محل نگهداری اشیا و بادگیر می‌باشد.

خودروی فولکس واگن Golf Cabriolet Karmann با موتورهای استاندارد دیزلی و بنزینی مدل‌های قبلی Golf Cabriolet عرضه می‌شوند، که قدرت آن‌ها بین ۱۰۵ تا ۱۶۰ اسب بخار متفاوت می‌باشند. مدل اولیه‌ی این خودرو با موتور ۱۰۵ اسب بخار ۱.۲ لیتری TSI عرضه شده و قیمت آن از ۲۷۰۰۰ دلار آغاز می‌گردد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.