گفت‌وگوهای جدی پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر

گفت‌وگوهای جدی پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر هدف جدید پژو-سیتروئن برای گسترش خود، اتوموتیونیوز هم‌اکنون اطلاعات جالبی درباره‌ی این خودروساز فرانسوی منتشر کرده است. دومین خودروساز بزرگ اروپا ظاهراً در حال گفت‌وگو با فیات-کرایسلر برای شکل‌گیری یک همکاری جدید است. منابع نزدیک به این کمپانی گفته‌اند تمرکز دو شرکت روی توسعه‌ی خودروهای الکتریکی می‌باشد.

ظاهراً این دو غول خودروسازی می‌خواهند یک سوپر پلتفرم را با یکدیگر توسعه دهند. این معماری که برای خودروهای الکتریکی می‌باشد در تمامی برندهای پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر بکار گرفته خواهد شد. منابع موثق به اتوموتیونیوز گفته‌اند این دو شرکت به دنبال کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری و ساخت خودروهای الکتریکی سودده تر هستند.

یکی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاهی در میلان گفته است:

هیچ شرکتی به تنهایی نمی‌تواند از عهده‌ی هزینه‌های سنگین موردنیاز برای توسعه‌ی پلتفرم خودروهای هوشمند، هیبریدی و ارتباطی در آینده برآید. گفت‌وگوهای بین پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر و همچنین دایملر با ب ام و، نشانه‌ای واضح از نیاز صنعت خودرو برای یافتن تعادل رقابتی جدید در تولید محصولات و سرویس‌های نهایی می‌باشد.

همکاری بالقوه پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر اولین قدم این دو شرکت برای ادغام کامل محسوب می‌شود. فرانسوی‌ها معتقدند این حرکت می‌تواند بسیار جالب باشد زیرا فیات-کرایسلر در آمریکا حضور پررنگی دارد. همچنین این شرکت مالک جیپی است که یکی از جذاب‌ترین برندهای خودرویی می‌باشد.

از طرف دیگر باید گفت فیات-کرایسلر یکی از شرکت‌های معتقد به همکاری و ادغام بوده و مدیرعامل این شرکت نیز قبلاً به وضوح اعلام کرده همکاری با دیگر خودروسازان را در نظر می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.