گشتی در موزه فوق‌العاده ارزشمند مرسدس بنز

گشتی در موزه فوق‌العاده ارزشمند مرسدس بنز

زمانی که ویروس کرونا شروع به شیوع گسترده در سراسر جهان کرد دولت‌ها، کارخانه‌ها و شهروندان اقدامات قابل‌توجهی برای کمک به پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر این بیماری انجام دادند. خودروسازان اقدام به تعطیلی کارخانه‌های تولیدی خود کرده و نمایندگی‌های خودرویی نیز درب‌های خود را بسته‌اند. موزه‌ها و دیگر مکان‌ها نیز چنین وضعیتی دارند و موزه‌های خودرویی نیز از این قضیه مستثنا نیستند. مرسدس موزه خود در اشتوتگارت آلمان را از اواسط ماه مارس تعطیل کرده بود. این موزه چند روزی است که دوباره شروع به کار کرده است.

این ویدئوی تقریباً ۴ دقیقه‌ای از بیرون موزه شروع شده و از اطراف ستاره سه پر بزرگ مرسدس عبور کرده و سپس وارد ساختمان می‌شود. در این ویدئو ۹ طبقه از تاریخ مرسدس که شامل ۱۶۰ محصول از جمله بنز ۱۸۸۶ می‌باشد را می‌بینیم. خودروهای مسابقه‌ای، جاده‌ای، بسیار کمیاب و خودروهای تحقیقاتی هم وجود دارند.

این ویدئو حس بسیار هیجان‌انگیزی داشته و گویی وارد دنیای دیزنی خودروها شده‌ایم. پهبادی که این ویدئو را ضبط کرده نگاهی هم به اتوبوس‌ها داشته است. این پهباد تصاویر بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی را نشان می‌دهد. موضوع جالب اینکه اپراتور با دقت زیادی این پهباد را هدایت می‌کند و یک اشتباه کوچک می‌تواند باعث برخورد آن با خودروهای کمیاب و گران‌قیمت مرسدس شود.

اگرچه موزه مرسدس افتتاح شده اما محدودیت‌هایی وجود دارد. این موزه فقط روزهای جمعه تا یک‌شنبه باز بوده و ظرفیت محدودی دارد. همه‌ی افراد ۶ سال به بالایی که وارد موزه می‌شوند باید از ماسک استفاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.