گسترش همکاری‌های ویلیامز و مرسدس در فرمول ۱

گسترش همکاری‌های ویلیامز و مرسدس در فرمول ۱

تیم فرمول ۱ ویلیامز ریسینگ همکاری فنی خود با مرسدس-ای ام جی پتروناس را گسترش خواهد داد. این همکاری شامل پشتیبانی برخی قطعات قابل‌انتقال بوده و از فصل ۲۰۲۲ مسابقات شروع خواهد شد.

ویلیامز قبلاً و زمانی که عصر پیشرانه‌های هیبریدی در سال ۲۰۱۴ شروع شد با مرسدس همکاری داشته و از پیشرانه‌های این خودروساز استفاده کرده است. این تیم همچنین در سال ۲۰۲۲ از گیربکس‌ها و قطعات هیدرولیک مرسدس استفاده خواهد کرد، چیزی که در همکاری فنی تیم هاس و فراری نیز دیده می‌شود.

این همکاری می‌تواند منجر به بازگشت قدرتمند ویلیامز به مسابقات شود جایی که هاس به خاطر استفاده از قوای محرکه فراری عملکرد خوبی را بر جای گذاشته است.

مدیر تیم ویلیامز گفته است:

از دیدن اینکه همکاری عالی ما با مرسدس به فراتر از تأمین پیشرانه‌ها رسیده بسیار خوشحال هستم. ویلیامز تیمی مستقل است اما فرمول ۱ همیشه در حال تکامل بوده و به عنوان یک تیم باید واکنش سریعی داشته باشیم تا بتوانیم تیم را در بهترین و رقابتی‌ترین موقعیت نگه داریم. این توافق بلندمدت با مرسدس قدم مثبتی بوده و بخشی از برنامه استراتژیک ما به سوی آینده را تشکیل می‌دهد.

در ماه آگوست بود که شرکت سرمایه‌گذاری دوریلتون کپیتال آمریکا ویلیامز را خرید.

توتو ولف مدیر تیم مرسدس نیز گفته است:

خوشحالیم که با این توافق جدید همکاری فنی ما با ویلیامز گسترش یافته است. تصمیم منطقی برای ویلیامز ادامه همکاری با ماست زیرا که از سال ۲۰۱۴ تاکنون از پیشرانه‌های ما استفاده می‌کنند. از نظر اقتصادی نیز پشتیبانی از تیم‌های دیگر تصمیمی منطقی برای ماست. این پروژه‌ای است که مدت‌ها روی آن بحث شده و خوشحالم که حالا ثمره آن گفت‌وگوها را می‌بینم.

قرارداد جورج راسل با تیم ویلیامز در پایان فصل آینده پایان خواهد یافت و باید منتظر ماند و دید چه کسی برای تیم ارتقا یافته ویلیامز در سال ۲۰۲۲ مسابقه خواهد داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.