گسترش شبکه شارژ سریع تسلا در سراسر اروپا

گسترش شبکه شارژ سریع تسلا در سراسر اروپا

شبکه سوپرشارژر تسلا در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته اما تعدادی از کشورها تنها دارای تعداد محدودی جایگاه‌های شارژ می‌باشند.

این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد زیرا ایلان ماسک اعلام کرده پوشش شبکه سوپرشارژر تسلا در سال آینده به تمامی نقاط اروپا خواهد رسید. البته سخنی درباره‌ی تعداد ایستگاه‌های شارژ جدید زده نشده اما ماسک خاطرنشان ساخته این شبکه از ایرلند تا کیف، از نروژ تا ترکیه گسترش خواهد یافت. قطعاً این یک خبر خوب برای مصرف‌کنندگان اروپایی است چراکه شبکه فعلی سوپرشارژر تسلا تنها در کشورهایی همچون اتریش، آلمان، اسلوونی و چک نسبتاً گسترده است.

اگرچه تعدادی از ایستگاه‌های شارژ تسلا در برخی کشورهای اروپایی وجود دارد اما هیچ ایستگاهی در اوکراین تأسیس نشده ولی در آینده نزدیک دو ایستگاه به راه انداخته خواهند شد. وضعیت در ترکیه نیز تقریباً مشابه است اما به نظر می‌رسد تسلا برنامه‌هایی برای راه‌اندازی حداقل ۹ سوپرشارژر در این کشور دارد.

اروپای شرقی تنها بخشی نخواهد بود که پذیرای ایستگاه‌های شارژ بیشتری می‌شود چراکه این ایستگاه‌ها در بریتانیا نیز دیده خواهند شد. نقشه‌ی راه تسلا نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌هایی برای راه‌اندازی شارژرهای بیشتر در کشورهایی همچون فرانسه، بلژیک، آلمان، لهستان، دانمارک و هلند دارد. تنها کشورهایی که در این برنامه جای ندارند بلاروس و مولداوی هستند.

جدای از اعلام برنامه‌ها برای بهبود شبکه سوپرشارژر در اروپا، ماسک اعلام کرده به دنبال ساخت شبکه‌ای در آفریقا و در سال ۲۰۲۰ است. این تلاش‌ها احتمالاً زمان‌بر خواهند بود زیرا نقشه‌ی تسلا هیچ سوپرشارژری را در این قاره نشان نمی‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.