گزارش مالی تسلا در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ و بازهم عملکردی فراتر از انتظارات

گزارش مالی تسلا در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ و بازهم عملکردی فراتر از انتظارات

تسلا به‌تازگی گزارش درآمد خود در سه‌ماههٔ اول سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است که اعداد آن قابل‌توجه هستند. در این سه ماه تسلا بازهم سوددهی داشته که این یعنی شرکت ایلان ماسک برای ۱۰ فصل متوالی سود گزارش کرده است. همچنین بار دیگر تسلا فراتر از انتظارات عمل کرده است. درآمد این شرکت در سه‌ماههٔ نخست امسال ۱۸,۷۵۶ میلیارد دلار و سود هر سهم آن ۳.۲۲ دلار بوده ست. این در حالی است که به گفتهٔ تحلیلگران، درآمد تسلا در این مدت چیزی بین ۱۷.۶ تا ۱۷.۸ میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شد.

تسلا در این رابطه گفته است:

سه‌ماههٔ نخست سال ۲۰۲۲ در چندین معیار مثل درآمد، تحویل خودرو، سود عملیاتی و حاشیه سود عملیاتی بیش از ۱۹ درصد، رکورد دیگری برای تسلا به همراه داشته است. بدهی معوق ما در پایان سه‌ماههٔ اول به زیر ۰.۱ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. اقبال عمومی به آیندهٔ پایدار همچنان در حال افزایش است و ما همچنان بر رشد هرچه سریع‌تر تمرکز داریم

تسلا قبلاً اعلام کرده است که تحویل جهانی این شرکت در سه‌ماههٔ نخست امسال ۳۱۰ هزار دستگاه بوده است. این تعداد شامل مجموع فروش مدل Y، مدل ۳، مدل S و مدل X بوده و بازهم از انتظارات که حدود ۳۰۹ هزار دستگاه بود فراتر رفته است. علاوه بر این، تسلا بار دیگر رکورد بیشترین تحویل قبلی خود یعنی ۳۰۸,۶۰۰ دستگاه که در سه‌ماههٔ چهارم سال ۲۰۲۱ ثبت شد را شکسته و رکوردی بی‌سابقه را در تعداد تحویل خودرو به ثبت رسانده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.