گریت‌ وال تانک ۸۰۰، رولزرویس کولینان چینی‌ها!

گریت‌وال تانک ۸۰۰، رولزرویس کولینان چینی‌ها!

گروه خودروسازی گریت‌وال چین به‌تازگی برند جدید تانک را برای عرضهٔ شاسی‌بلندهای مختلفی تأسیس کرده است. اولین محصول این برند تازه تأسیس، شاسی‌بلند آفرودی تانک ۳۰۰ است که توانسته توجهات را به خود جلب کند. حال تانک محصول جدیدی بنام ۸۰۰ را در قالب یک پروتوتایپ نزدیک به تولید در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده است. این خودرو پرچم‌دار تانک خواهد بود و قصد دارد ویترینی برای نمایش توانایی‌ها و تکنولوژی‌های این برند چینی باشد.

تانک ۸۰۰ با جلوپنجرهٔ عظیم، چراغ‌های جلوی بزرگ و استایلی جعبه‌ای شکل، از تمام ویژگی‌های بارز یک شاسی‌بلند لوکس سلطنتی برخوردار است. در همین حال، ترکیب رنگ بنفش و طلایی این کانسپت هم جلوه‌ای شاهانه به آن بخشیده است. تانک ۸۰۰ به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 مجهز خواهد شد که توسط خود گریت‌وال توسعه یافته است. این موتور در کنار یک سیستم پلاگین‌هیبریدی قرار می‌گیرد که موجب افزایش قدرت و بهبود مصرف سوخت آن می‌شود. یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک هم نیروی این سیستم را به هر چهارچرخ منتقل می‌کند.

تانک ۸۰۰ در داخل با الهام از رولزرویس کولینان، به رو سقفی ستاره‌ای، درهای جلو و عقب برقی، پردهٔ پنجره‌های جانبی و صندلی‌های عقب فرست کلاس مجهز شده است. علاوه بر این، با استفاده از بهترین متریال مثل کریستال، فلز، چوب، چرم و حتی مخمل، کابین این شاسی‌بلند چینی بسیار مجلل شده است. تانک ۸۰۰ همچنین به تکنولوژی خودران سطح سه مجهز بوده و با برخورداری از سیستم تعلیق تطبیقی، وعدهٔ توانایی‌های آفرود را هم داده است. انتظار می‌رود نسخهٔ تولیدی تانک ۸۰۰ در سال ۲۰۲۲ راهی جاده‌های چین شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.