گرند چروکی ۲۰۲۲، اولین محصول کرایسلر با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی جدید

گرند چروکی ۲۰۲۲، اولین محصول کرایسلر با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی جدید

سال‌ها است که شایعاتی در مورد توسعهٔ یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی جدید با نام تورنادو توسط فیات-کرایسلر به گوش می‌رسد. حال گزارش جدیدی از «انجمن تجهیزات تخصصی» یا همان SEMA ادعا می‌کند که سرانجام این پیشرانه برای اولین بار زیر کاپوت جیپ گرند چروکی دو ردیفه جدید پدیدار خواهد شد. گفته می‌شود که پیشرانهٔ تورنادو از نوع توربوشارژ با سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت است. طبق شایعات، این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ساخت ZF متصل می‌شود.

این در حالی است که در شایعات قبلی گفته شده بود پیشرانهٔ تورنادو برای اولین بار در جیپ واگنییر جدید معرفی خواهد شد و بعداً به زیر کاپوت گرند چروکی، دوج چارجر، چلنجر و پیکاپ‌های رم هم راه خواهد یافت. درهرحال، گفته می‌شود این موتور شش سیلندر خطی با برخی تنظیمات توربوشارژر، اگر از موتور ۵.۷ لیتری V8 کنونی قوی‌تر نباشد، قدرتی هم‌اندازهٔ آن خواهد داشت. گرند چروکی دو ردیفه باید تا پیش از پایان سال جاری معرفی شود و بنابراین به‌زودی این پیشرانهٔ جدید فیات-کرایسلر را خواهیم دید.

غیرازاین موتور جدید اما تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که گرند چروکی دو ردیفه، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی ۴xe هم خواهد داشت. گفته می‌شود قوای محرکهٔ این نسخه با رانگلر ۴xe مشترک خواهد بود که در این صورت باید شاهد یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو همراه با دو موتور الکتریکی باشیم که مجموعاً ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.