گرد و خاک به پا کردن DMC با فراری ۴۵۸ اسپایدر

گرد و خاک به پا کردن DMC با فراری ۴۵۸ اسپایدر

وقتی که DMC به سراغ خودرویی برود شاهکار می کند و در کار خود جای هیچ گلایه ای باقی نمی گذارد. کمپانی معروف DMC بیشتر وقت ها به سراغ خودروهای لامبورگینی می رود و این نشان دهنده علاقه زیاد این تیونر به محصولات لامبورگینی است. به تازگی دی ام سی از آخرین پروژه خود پرده برداری کرده است اما این بار به سراغ فراری ۴۵۸ اسپایدر رفته است.

البته برای رفتن به خرید هیچ وقت این خودرو را به شما پیشنهاد نمی کنیم آن هم با این کیت که ارتفاع خودرو پایین تر نیز آمده است.

در جلوی خودرو شکاف های جدید و کاپوت فیبرکربنی به چشم می خورند و ظاهری اسپرت تر به ۴۵۸ بخشیده اند.اگر به جانب خودرو نگاه کنیم، رکاب ها و آینه های جدید فیبرکربنی خودنمایی می کنند، البته نباید حضور رینگ های سفارشی ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ در عقب که در لاستیک های اسپرت پیرلی قرار گرفته اند را نا دیده گرفت. جهت جذاب تر شدن نمای عقب، یک اسپویلر فیبرکربنی به این خودرو اضافه شده است.

این دگرگونی های پایان داستان نیست! DMC وقتی که خودرویی را تیون کند حتما قدرت آن هم افزایش می دهد که این خودرو هم از این قضیه مستثنی نیست. قدرت موتور V8 این خودرو با استفاده از سحر و جادوی DMC (اصلاح موتور و برنامه ریزی دوباره ECU) از ۵۷۰ اسب بخار به ۶۰۸ اسب بخار رسیده است همچنین گشتاور این خودرو هم به ۵۶۸ نیوتن متر ارتقا یافته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.