گران‌ ترین بنزهای وارداتی سال ۱۳۹۰

گران‌ترین بنزهای وارداتی سال ۱۳۹۰

اگر به آمار گمرک ایران که توسط «ایسنا» منتشر شده استناد کنیم؛ سال گذشته بیش از ۱۱۶۳ دستگاه از انواع محصولات مرسدس‌بنز وارد کشور شده که در مجموع ارزشی بیش از ۶۶ میلیون دلار داشته‌اند. اگر این میزان را با ارزش ۵۰ میلیون دلاری واردات پورشه به کشور مقایسه کنیم به ناچار لقب بزرگترین محموله خودروهای لوکس وارداتی را می‌بایست به مرسدس‌بنز بدهیم . . .

# ارزان‌ترین بنز وارداتی با مبلغ ۱۵,۲۱۰ یورو مربوط به مرسدس‌بنز A160 بوده که با ارز مرجع ۱۵۳۰ تومانی برای یورو و ۱۱۰% تعرفه در حدود ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت داشته است. اما همین مبلغ با درنظر گرفتن ارز ۲۲۴۰ تومانی یورو (آزاد) تا حدود ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان نیز بالا می‌رود.

# گران‌ترین بنز وارداتی با مبلغ ۲۸۱,۰۸۰ یورو مربوط به یک دستگاه مرسدس‌بنز S65AMG بوده که با ارز مرجع ۱۵۳۰ تومانی برای یورو و ۱۱۰% تعرفه در حدود ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت داشته است. اما همین مبلغ با درنظر گرفتن ارز ۲۲۴۰ تومانی یورو (آزاد) تا حدود ۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان نیز بالا می‌رود.

# دومین بنز گران وارداتی با مبلغ ۲۱۰,۰۹۰ یورو مربوط به یک دستگاه CL65AMG و همچنین سومین سوپرلوکس مرسدس‌بنز نیز یک دستگاه S600L بوده که با قیمت ۱۹۷,۳۹۲ یورو به کشور وارد شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.