گرامیداشت هوندا S2000 خاطره‌انگیز با نمونه‌ای ویژه

گرامیداشت هوندا S2000 خاطره‌انگیز با نمونه‌ای ویژه

هوندا همان‌گونه که قولش را داده بود از نسخه پیش‌تولیدی S2000 سالگرد ۲۰ سالگی در نمایشگاه توکیو رونمایی کرد.

دو دهه پس از آغاز تولید این رودستر نمادین و یک دهه پس از بازنشستگی آن، هوندا S2000 یک‌بار دیگر به سرخط خبرها بازگشته زیرا ژاپنی‌ها لوازم جانبی جدیدی را برای این خودروی دوست‌داشتنی تدارک دیده‌اند.

هوندا در واقع اکثر قطعات جدید نصب شده در S2000 سالگرد ۲۰ سالگی را تولید خواهد کرد و این خبر بسیار خوبی برای افرادی است که می‌خواهند رودستر خود را نونوار کنند.

تغییرات این خودرو را می‌توان در سپر جلوی جدید با و ورودی بزرگ‌تر و گیراتر را دید. این سپر همچنین باعث افزوده شدن بر پهنای S2000 شده است. این موضوع را می‌توان به خوبی با توجه به چراغ‌های جلو تشخیص داد.

سپر جدید تنها برای نمایش نیست زیرا هوندا گفته پله‌های کناری آن باعث بهبود آئرودینامیک می‌شوند که این کار با کاهش برخورد جریان هوا به چرخ ها صورت می‌گیرد. این سپر آئرودینامیک همچنین پایداری بسیار خوبی در خط مستقیم نسبت به نسخه استاندارد دارد.

لیست تجهیزات جانبی این خودرو همچنین شامل رینگ‌های جدید و اسپویلر مشکی می‌باشد. خودروی حاضر در نمایشگاه توکیو از رینگ‌های ادوان ریسینگ مشکی و نقره‌ای استفاده کرده است.

اما بیایید نگاهی هم به داخل خودرو بیندازیم. پروتوتایپ S2000 سالگرد ۲۰ سالگی از پوشش جدید صندلی‌ها با رنگ قرمز برخوردار شده و یک سیستم صوتی متمایز هم به چشم می‌خورد. به این موارد باید کف‌پوش‌های قرمزرنگ را نیز اضافه کرد. البته مشخص نیست که آیا همه‌ی این موارد توسط هوندا تولید خواهند شد یا خیر.

در کابین همچنین می‌توان متوجه نصب صفحه لمسی پاناسونیک در بالای تونل مرکزی شد اما هوندا اشاره‌ای به این موضوع نداشته است.

ژاپنی‌ها همچنین گفته‌اند سیستم تعلیق و پوشش سقف نرم هم بهبود یافته است؛ اما سوالی که بی‌پاسخ مانده این است که آیا قطعات یاد شده فقط مختص بازار ژاپن خواهند بود یا اینکه به سایر بازارها نیز راه خواهند یافت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.