گاف جالب ب‌ام‌و در تصاویر رسمی iX جدید!

گاف جالب ب‌ام‌و در تصاویر رسمی iX جدید!

ب‌ام‌و بازهم خبرساز شده است. این برند آلمانی امروز از سدان تمام الکتریکی i4 رونمایی کرد هرچند این خودرو تنها محصول پاک باواریایی ها نیست. ب‌ام‌و همچنان به انتشار جزئیات کراس اوور الکتریکی iX خود ادامه می‌دهد و اخیراً فرایندهای تولید پایدار آن را شرح داده است. البته تصاویر خبری منتشر شده از این خودرو حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. چشمان تیزبین دست‌اندرکاران وب‌سایت Mestmotor یک محصول مرسدس را در انعکاس تصویر iX رؤیت کرده‌اند!

این تصاویر در یک سایت هیدروالکتریکی گرفته شده، سایتی که انرژی تجدید پذیر و سبز موردنیاز برای تولید i4 و iX را تأمین خواهد کرد. البته بدنه قرمز رنگ این خودرو کاملاً تصاویر را انعکاس داده و این بار یک مرسدس در آن دیده شده است. مشخص نیست که این محصول مرسدس از چه نوع است اما به نظر می‌رسد C یا E کلاس باشد. قطعاً طراحان ب‌ام‌و با اندکی کمک از برنامه فتوشاپ می‌توانستند این نقیصه را برطرف کنند.

چنین چیزی در تصاویر منتشر شده از i4 دیده نمی‌شود. این سدان جدید طراحی مشابهی با نسل آتی سری ۴ گرن کوپه داشته و قدرت ۵۲۳ اسبی و شعاع حرکتی ۴۸۳ کیلومتری دارد. البته باید گفت iX خودروی مهم‌تری محسوب می‌شود زیرا از نظر تکنولوژی ویترین ب‌ام‌و می‌باشد. این خودرو برای اولین بار از سیستم iDrive 8 سود می‌برد.

مرسدس چگونه در تصاویر ب‌ام‌و رؤیت شده است؟ نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد iX در فضایی عمومی پارک بوده و این واقعه اگرچه چیز خاصی نیست اما از دید کاربران تیزبین پنهان نمانده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.