کیت بدنه شبه مایباخ چینی برای مرسدس E کلاس

کیت بدنه شبه مایباخ چینی برای مرسدس E کلاس

مرسدس بنز E کلاس همیشه به عنوان برادر کوچک‌تر S کلاس خدمت کرده است. اگرچه طراحی ظاهری این دو خودرو شباهت زیادی به یکدیگر دارد اما S کلاس بزرگ‌تر و لوکس‌تر بوده است و البته که قیمت بالاتری دارد.

سدان پرچم‌دار مرسدس که رقبایی همچون ب ام و سری ۷ و آئودی A8 دارد همواره سنگ محک کلاس خود بوده و حتی نسخه مرسدس-مایباخ آن نیز عرضه می‌شود. مایباخ S کلاس با پیشرانه ۱۲ سیلندر نرم و قدرتمند عرضه شده و مشتریان می‌توانند این خودرو را با سطح اشرافیت قابل‌مقایسه با رولزرویس و آپشن های فراوان سفارش دهند.

E کلاس فاقد نسخه مایباخ بوده و البته همان میزان لوکس بودن را ندارد اما یکی از کمپانی‌های چینی راهی برای حل این مشکل پیدا کرده است. شرکت چینی کاربِست در فروشگاه علی‌بابا کیت بدنه‌ای را ارائه می‌کند که E کلاس شما را به مرسدس-مایباخ تبدیل خواهد کرد.

این کیت شامل مواردی همچون سپرهای جلو و عقب، جلوپنجره، دیفیوزر، خروجی‌های اگزوز و تریم کرومی می‌باشد. موضوع جالب اینکه کیت یاد شده تنها ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد اما خب کیت کاملی نیست.

 

مشتریان باید رینگ‌ها و بدنه دو رنگ را به‌صورت جداگانه سفارش دهند. البته وجه تمایز E کلاس مایباخ مانند با خود مایباخ S کلاس ابعاد کوچک‌تر و کابین سطح پایین‌تر خواهد بود که از چشمان تیزبین طرفداران صنعت خودرو پنهان نمی‌ماند.

این کیت فقط برای E کلاس مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ در دسترس می‌باشد. شایان ‌ذکر است قیمت مایباخ S کلاس در آمریکا از بالای ۱۸۰ هزار دلار شروع می‌شود اما E کلاس ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ بسیار ارزان‌تر است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.