کیا ریو ۲۰۲۱، ظاهر به‌روزتر و تکنولوژی جدید

نسخه فیس لیفت شده کیا ریو اوایل سال جاری میلادی معرفی شد و حالا مشخصات مربوط به ریو بازار آمریکا منتشر شده است.

این خودرو که تقریباً مشابه نسخه اروپایی است از نمای جلوی اسپورت تر با جلوپنجره‌ای جدید سود می‌برد. این خودرو در بخش جلو از ورودی هوای مرکزی با الگویی متفاوت برخوردار شده است.

تغییرات ریو ۲۰۲۱ به کابین نیز کشیده شده‌اند جایی که یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۸ اینچی به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو دیده می‌شوند.

متأسفانه این بهبودها با هزینه بیشتر همراه بوده‌اند به گونه‌ای که قیمت ریو ۲۰۲۱ از ۱۶۰۵۰ دلار شروع می‌شود که نشان دهنده افزایش ۲۰۰ دلاری است. البته این خودرو هنوز هم کاملاً ارزان‌قیمت بوده و مدل پایه LX به کولر، شیشه‌های برقی و قفل مرکزی و سیستم صوتی با چهار بلندگو مجهز است. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به نمایشگر ۳.۵ اینچی پشت آمپرها و رینگ‌های فولادی ۱۵ اینچی اشاره کرد.

نسخه پرچم‌دار ریو S قیمت پایه ۱۶۶۹۰ دلاری داشته و از جمله تجهیزات آن می‌توان کروز کنترل، ورود بدون کلید و سیستم ضد سرقت را نام برد. خریداران همچنین شاهد صندلی‌های عقب تاشونده، شارژر USB عقب و استراحت گاه دست مرکزی جلو خواهند بود.

مهم‌تر اینکه ریو S را می‌توان به پکیج تکنولوژی ۱۸۰۰ دلاری مجهز کرد که شامل رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی، استارت دکمه‌ای و سیستم تهویه مطبوع خودکار است. به این لیست باید چراغ‌های جلوی LED، ناوبری ماهواره‌ای و نمایشگر بزرگ‌تر ۴.۲ اینچی پشت آمپرها را اضافه کرد.

نهایتاً باید گفت این پکیج دربرگیرنده برخی سیستم‌های کمک‌راننده همچون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و هشدار سرنشینان عقب است.

ریو ۵ درب نیز برای مدل سال ۲۰۲۱ فیس لیفت شده و بهبودهای آن مشابه برادر سدان است. البته این مدل فقط با تریم S و قیمت ۱۶۹۹۰ دلاری در دسترس است.

تمامی نسخه‌های ریو به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتون متر مجهز هستند. این پیشرانه با یک گیربکس CVT همکاری می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.