کیا اسپورتیج با جلوپنجره ب‌ام‌و، ایده‌ای مضحک و خنده‌دار!

کیا اسپورتیج با جلوپنجره ب‌ام‌و، ایده‌ای مضحک و خنده‌دار!

نسل فعلی کیا اسپورتیج شاید یکی از عجیب‌ترین خودروهای کره‌ای‌ها در بحث طراحی ظاهری باشد اما به لطف جلوپنجره دماغه ببری بزرگ شاهد جلب‌توجه این کراس اوور بین سایر خودروها هستیم.

ظاهراً مالک این اسپورتیج که ملاحظه می‌کنید فکر کرده می‌تواند جلوپنجره خودرو را ارتقا دهد! این تصویر اخیراً در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و ظاهراً در اروپا ثبت شده است. درحالی‌که شکل کلی جلوپنجره اسپورتیج مشابه طراحی دماغه ببری کیاست اما جلوپنجره به دو بخش تقسیم شده و دارای میله‌های عمودی است که ما را به یاد جلوپنجره کلیوی شکل ب ام و می‌اندازد.

مورد عجیب بعدی سه میله عمودی رنگی در بخش راست جلوپنجره است که دارای رنگ‌های آبی تیره و کم‌رنگ و قرمز است که آن نیز به رنگ بخش M ب ام و اشاره دارد. واضح است که قرار گرفتن چنین چیزی حتی روی محصولات ب ام و نیز سوال برانگیز خواهد بود چه رسد به اسپورتیج که اصلاً ارتباطی با ب ام و به ویژه بخش M آن ندارد!

اما جدای از این موضوع، اسپورتیج اخیراً در بریتانیا به‌روز شده و به‌صورت استاندارد با ویژگی‌هایی همچون رینگ‌های آلیاژی، صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، شیشه‌های تیره، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، کروز کنترل، نوربالای خودکار و… عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.