کیا استینگر ۲۰۲۲ پهن‌پیکر؛ تیونینگ مخصوص سما برای خداحافظی

کیا استینگر ۲۰۲۲ پهن‌پیکر؛ تیونینگ مخصوص سما برای خداحافظی

نمایشگاه سما پذیرای طیف وسیعی از خودروها خواهد بود و یکی از آن‌ها کیا استینگر ۲۰۲۲ وایدبادی است. همان‌طور که می‌دانید این رویداد خودرویی بهترین فرصت برای نمایش محصولات تیونینگ شده خواهد بود. از سویی دیگر، تولید استینگر توسط کیا به زودی پایان خواهد یافت و این چهادر اسپرت کره‌ای، از بازار جهانی خداحافظی خواهد کرد.

کیت خاص استینگر توسط آدرو تولید می‌شود و سایر ادوات آن را ملوین جی رومن که استاد دانشگاهی در کالیفرنیاست انجام داده. رومن هر سال همراه دانشجویان خود در نمایشگاه سما حضور پیدا می‌کند و برای رویداد امسال تصمیم گرفته پروژه خاص خودش را بسازد.

خودرویی که مشاهده می‌کنید بر پایه کیا استینگر ۲۰۲۲ استاندارد شکل گرفته و ابتدا کیت پهن‌پیکر و سفارشی آدرو روی آن سوار شده است. این کیت شامل قوس‌های چرخ جدید، نمای جلوی بازنگری شده به همراه اسپلیتر فیبر کربنی، رکاب‌های جانبی جدید و دیفیوزر عقب فیبر کربنی خواهد بود. آنچه باعث وحشی‌تر شدن ظاهر سدان اسپرت کره‌ای‌ها می‌شود رینگ های جدید با پره‌های مشکی و عناصر مسی و کالیپرهای ترمز قرمز برمبو است. کیا استینگر ۲۰۲۲ پهن‌پیکر تغییرات دیگری را نیز به نمایش می‌گذارد. برای مثال کاپوت فیبر کربنی فورج کاری شده، درب پشتی فیبر کربنی و بال عقب جدید با طراحی خاص جزو این موارد هستند. سقف استینگر نیز از فیبر کربن فورج کاری شده سود می‌برد هرچند حدس می‌زنیم این تنها یک پوشش ساده یا لایه‌ای نازک از کربن باشد.

تکمیل کننده تغییرات خودروی موردبحث نیز چراغ‌های LED در چراغ‌ها، جلوپنجره و ورودی‌های هوای روی سپر جلو خواهند بود. به نظر نمی‌رسد این خودرو تغییر خاصی را در بخش قوای محرکه تجربه کرده باشد هرچند نیاز چندانی هم به این کار نیست زیرا نسخه پایه استینگر از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتار ۴۲۲ نیوتون متر استفاده می‌کند و نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو نیز در دسترس است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۳۶۸ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتون متر می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.