کیا استینگر برای زنده ماندن باید الکتریکی شود

کیا استینگر برای زنده ماندن باید الکتریکی شود

این روزها در مورد کیا استینگر یک خبر خوب وجود دارد و یک خبر بد. خبر خوب اینکه این سدان پرفورمنس به‌زودی به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای خود را تجربه خواهد کرد که طبق گزارش‌های قبلی، طی این به‌روزرسانی، پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 توئین توربوی استینگر ارتقاء پیدا می‌کند تا قدرت بیشتری تولید کند. علاوه بر این، انتظار به‌روزرسانی‌های ظاهری در دماغهٔ خودرو و همین‌طور صفحه آمپر آن‌را هم داریم.

اما خبر بد اینکه این به‌روزرسانی می‌تواند تلاشی بیهوده برای افزایش فروش رو به انحطاط استینگر و آغازی بر پایان کار این سدان پرفورمنس کره‌ای باشد. آمارهای سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نشان می‌دهند که استینگر فروش خوبی ندارد و تقاضا برای آن همواره رو به کاهش است. همچنین شیوع ویروس کرونا نیز مزید بر علت شده به‌گونه‌ای که فروش سدان اسپرت کیا در سه‌ماههٔ نخست امسال ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. این در حالی است که فروش ماه مارس استینگر با کاهشی ۴۰ درصدی بدترین شرایط را داشته است.

شیوع ویروس کرونا فشار اقتصادی بر خودروسازان وارد کرده و به همین دلیل آن‌ها مجبور شده‌اند محصولات سودآور و پرفروش خود را در اولویت قرار دهند تا بتوانند از عواقب ناشی از این پاندمی به‌سلامت عبور کنند. این موضوع موجب شده استینگر در شرایط خطرناکی قرار گیرد و احتمال حذف آن بالا برود اما رئیس طراح کیا «کریم حبیب» در مصاحبه با تاپ گیر اشاره کرده که راهی برای زنده ماندن این سدان اسپرت وجود دارد.

حبیب دراین‌باره گفته است:

با وجود پیشرفته هرچه بیشتر تکنولوژی به سمت الکتریکی‌ها و تغییر جهان و اشتهای بازار برای این نوع از خودروها، مفهوم خودروی اسپرت باید تکامل پیدا کند

اظهارت رئیس طراحی کیا تعجبی ندارد زیرا این روزها تقاضا برای خودروهای الکتریکی رو به افزایش بوده و این ممکن است به کیا برای پیوستن به این جریان به‌منظور ادامهٔ حیات و سودآوری فشار وارد کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.