کنسل شدن ۶۳ هزار سفارش تسلا مدل ۳

کنسل شدن ۶۳ هزار سفارش تسلا مدل ۳

تسلا ادعا می‌کند هر روز ۱۸۰۰ سفارش برای مدل ۳ دریافت می‌کند اما معلوم شده سفارش‌های این خودرو از زمان معرفی نسخه پیش‌تولیدی در اوایل سال ۲۰۱۶ به‌صورت بی‌وقفه افزایش نیافته است.

مدیرعامل این شرکت آقای ایلان ماسک که در گردهمایی مدیران شرکت سخن می‌گفت به این نکته اشاره کرد که تاکنون حدود ۶۳ هزار سفارش مدل ۳ کنسل شده است و بدین ترتیب تعداد کل سفارش‌ها از ۵۱۸ هزار به ۴۵۵ هزار سفارش کاهش یافته است. او گفت:

این لغو سفارش‌ها در بیش از یک سال رخ داده است. من فکر می‌کنم این اعداد بی‌اهمیت و ناچیز هستند. با تلاشی کم می‌توانیم به آسانی میزان رزرو مدل ۳ را بالاتر ببریم. وضعیت یاد شده مشابه این است که شما یک رستوران دارید و همبرگرهایی سرو می‌کنید و زمان انتظار یک و نیم ساعتی برای همبرگرها وجود دارد. آیا شما واقعاً می‌خواهید مردم بیشتری را برای سفارش همبرگرهای بیشتر تشویق کنید؟

ماسک گفت که سفارش‌های امروزی مدل ۳ احتمالاً تا پایان سال ۲۰۱۸ تحویل داده نخواهند شد و البته اهداف تولید موردنظر کمپانی دست نخورده باقی خواهند ماند.

گفته می‌شود تسلا برنامه‌هایی برای ساخت ۵ هزار دستگاه مدل ۳ در هفته دارد و این کار را می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۱۷ انجام دهد. همچنین انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ در هر هفته حدود ۱۰ هزار دستگاه مدل ۳ تولید شود.

ماسک در خاتمه گفت:

زمانی که گفتم جهنم تولید یعنی مفهوم آن را می‌دانستم. ما این را می‌دانیم. ما جهنم را سرزنش نمی‌کنیم زیرا بلیتش را خریده‌ایم! شاید این بهترین احساسی باشد که تاکنون درباره تسلا داشته‌ام…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.