کنترل گاز و ترمز بی‌ ام‌ و M4 با دست برای لذت بردن افراد معلول

کنترل گاز و ترمز بی‌ام‌و M4 با دست برای لذت بردن افراد معلول

تجربه رانندگی با خودرو می‌تواند برای همه افراد مهیا شود. متأسفانه تکنولوژی هنوز برای تحقق همه‌جانبه این امر پیشرفت کافی نداشته است اما در این ویدئو می‌خواهیم شما را با سیستمی آشنا کنیم که اجازه می‌دهد افراد معلول هم پشت فرمان خودروهای اسپرت بنشینند. این سیستم برای افرادی است که فاقد توان حرکتی در پاها هستند. واضح است که افراد عادی از پاهای خود برای کنترل میدونی گاز و ترمز استفاده می‌کنند و برای حل مشکل افرادی که از این نظر ناتوان هستند کنترل‌های دستی تدارک دیده شده است. شما می‌توانید کارکرد این سیستم را روی بی‌ام‌و M4 2022 تماشا کنید.

با یک سیستم ساده و سرراست مواجه هستیم. یک دسته زیر فرمان قرار دارد و گاز و ترمز را کنترل می‌کند. راننده با فشار دادن سمت چپ دسته شاهد شتاب گرفتن بی‌ام‌و خواهد بود. درصورتی‌که دسته به سمت راننده کشیده شود ترمزها فعال می‌شود. کنترل‌های دستی فرایند پیچیده‌ای ندارند و راننده دسته را به سمت خود می‌کشد و سپس دکمه استارت روی کنسول مرکزی را فشار می‌دهد. سپس حالت درایو را انتخاب و حرکت می‌کند.

راننده می‌تواند از غرش‌های پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی ۴۷۳ اسب بخاری M4 نهایت لذت را ببرد. این سیستم حتی اجازه استفاده از میدونی شیفترها را نیز می‌دهد. البته باید به این نکته اشاره کرد که شاید در نگاه اول استفاده از این سیستم کمی سخت باشد اما با کمی تمرین و ممارست می‌توان به راحتی از آن سود برد.

اینکه تکنولوژی برای کمک به زندگی راحت‌تر انسان‌ها بکار گرفته می‌شود نکته بسیار خوبی است. قطعاً چنین خلاقیت‌هایی باعث می‌شوند دنیا مکان بهتری برای زندگی کردن باشد. یک روز شاید خودروهای خودران حمل‌ونقل را برای افرادی که قبلاً دسترسی چندانی به خودرو نداشتند آسان کند و این یک هدف بسیار خوب خواهد بود. به نظر می‌رسد سیستم‌هایی همچون کنترل دستی موردبحث می‌تواند روی خودروهای مختلفی نصب شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.