کنایه‌های جالب مدیر فورد به قول‌های عملی نشده برای تسلا رودستر جدید!

کنایه‌های جالب مدیر فورد به قول‌های عملی نشده برای تسلا رودستر جدید!

سابقه بد تسلا در قول‌های بی حساب و کتاب و عدم تحویل محصولات در موعد مقرر شهره عام و خاص است و رودستر جدید را می‌توان مثال بارز این موضوع دانست. چند روز قبل مایک لوین از مدیران ارشد فورد، این موضوع را دست‌مایه‌ی طعنه زدن به رقیب برقی خود کرد.

اخیراً توییتی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تسلا رودستر را نشان می‌دهد و در کپشن آن نوشته شده بود: “اگه میتونی منو بگیر!” لوین هم پاسخی جالب به این توییت داده و گفته است:

موافقم! گرفتن چیزی که اصلاً وجود ندارد سخت است و مهم نیست که با چه سرعتی ۵۰ هزار دلار را از حساب بانکی شما کم می‌کند!

اظهارات لوین واقعیتی دردناک است زیرا دومین نسل تسلا رودستر حدود ۵ سال پیش معرفی شد و ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شود. این موضوع هرگز رخ نداد و هر از گاهی برخی اخبار جدید درباره این محصول برقی منتشر می‌شود. ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ گفته بود رودستر جدید در سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید؛ اما حالا به نظر می‌رسد این بازه زمانی با شک و تردیدهایی مواجه شده زیرا ظاهراً تسلا روی وانت برقی سایبرتراک تمرکز دارد و می‌خواهد آن را تولید کند. این خودروساز آمریکایی همچنین تحویل کامیون برقی سِمی را شروع کرده و قطعاً به دنبال بالا بردن تولید آن در سریع‌ترین زمان ممکن است.

اگرچه تاریخ دقیق عرضه رودستر جدید مشخص نیست اما تسلا قول مشخصات دیوانه کننده‌ای را داده است. این شرکت می‌گوید رودستر در عرض ۱.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و مسافت ۴۰۰ متر را در ۸.۸ ثانیه طی خواهد کرد. رودستر چهار چرخ محرک همچنین سقف سرعتی فراتر از ۴۰۲ کیلومتر در ساعت و شعاع حرکتی ۹۹۸ کیلومتری خواهد داشت. البته قول دادن و عمل کردن دو چیز کاملاً متفاوت هستند…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.