کمک مرسدس به آسیب دیدگان ناآرامی‌های نشست G20

کمک مرسدس به آسیب دیدگان ناآرامی‌های نشست G20

نشست سران G20 به پایان رسیده اما پیامدهای اجتماعی آن هنوز ادامه دارد زیرا چندین خانواده در هامبورگ آلمان خودروهای خود را به خاطر ناآرامی‌های صورت گرفته از دست داده‌اند.

یکی از نمایندگی‌های محلی مرسدس درصدد است تا به این خانواده‌ها کمک کند و در نتیجه ۵ خودروی جایگزین شامل مدل‌های ویتو، V کلاس و سیتان را بدون دریافت هزینه و به مدت یک ماه در اختیار خانواده‌های زیان‌دیده قرار می‌دهد. مرسدس گفته اهمیتی ندارد خودروهای آسیب‌دیده این خانواده‌ها از چه برندی بوده است.

بیانیه مربوط به این عمل زیبا در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است:

ما می‌خواهیم به خانواده‌هایی که خودرویشان در ناآرامی‌های نشست G20 تخریب شده کمک کنیم. به همین دلیل مرسدس بنز هامبورگ در حال عرضه ۵ پنج خودروی جایگزین است. خانواده‌های آسیب دیده می‌توانند گزارش داده و وضعیت خود را توصیف کنند. اینکه خودروی آن‌ها قبلاً از چه برندی بوده اهمیتی ندارد.

افراد باید هر چه زودتر با نمایندگی مرسدس تماس گرفته و درخواست خودروی جایگزین کنند. البته پس از یک ماه باید خودروهای یاد شده به نمایندگی بازگردانده شوند.

شهروندان هامبورگی تنها افرادی نبودند که تحت تأثیر ناآرامی‌های مربوط به نشست G20 قرار گرفتند زیرا یک نمایندگی پورشه نیز به دست تظاهرکنندگان آسیب دید. ۱۲ خودرو از جمله چندین دستگاه پورشه ۹۱۱ به دلیل آتش‌سوزی از بین رفتند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.