کمک مدیرعامل اسبق فراری به سیلک-فاو برای تولید هایپرکارهای جهانی!

کمک مدیرعامل اسبق فراری به سیلک-فاو برای تولید هایپرکارهای جهانی!

شرکت سیلک-فاو با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد آمدئو فلیسا مدیرعامل اسبق فراری را به عنوان مشاور ویژه این شرکت منصوب کرده است.

انتظار می‌رود فلیسا نقش مهمی در پیشرفت این شرکت چینی داشته باشد چراکه تجربه ۲۶ سال همکاری با اسب رقصان مارانللو را داشته است. در واقع سیلک-فاو اعلام کرده فلیسا در تهیه استراتژی جهانی برای این شرکت و تأثیرگذاری روی تمامی برنامه‌های تجاری نقش خواهد داشت.

اما برنامه تجاری این شرکت چینی چیست؟ سیلک-فاو به دنبال تولید خودروهای اسپورت و لوکس باکیفیت نه تنها برای کشور چین بلکه برای بازارهای بین‌المللی است. این جوینت ونچر در حال تولید هایپرکارهای تمام الکتریکی و هیبریدی با برند هونگچی می‌باشد.

اولین خبرها از این هایپرکارهای برنامه ریزی شده در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۱ منتشر شد جایی که شاهد رونمایی از هونگچی S9 با قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار بودیم. این خودرو که اولین محصول گروه S است توسط والتر دا سیلوا طراح اسبق گروه فولکس‌واگن طراحی شده است. او هم‌اکنون به عنوان نایب‌رئیس بخش استایل و طراحی سیلک-فاو همکاری می‌کند. دا سیلوا همچنین اقدام به طراحی کل مدل‌های S هونگچی خواهد کرد.

احتمالاً می‌دانید که هونگچی خودروی رسمی مقامات رده‌بالای چینی می‌باشد. البته این شرکت تنها محدود به تولید خودروهای رسمی نیست و در آینده نیز خودروهای متنوعی را تولید خواهد کرد.

S9 از مجموعه پلاگین هیبریدی به همراه پیشرانه ۸ سیلندر درون‌سوز سود می‌برد. این خودرو قادر است در عرض ۱.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۴۰۲ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.