کمپین تبلیغاتی عجیب بی ام و با هک غیرواقعی صفحات مجازی آغاز شد!

کمپین تبلیغاتی عجیب بی ام و با هک غیرواقعی صفحات مجازی

بی‌ام‌و کمپین تبلیغاتی عجیبی را شروع کرده است. افرادی که این برند آلمانی را در دنیای مجازی دنبال می‌کنند چند روز پیش با پست‌های عجیبی روبرو شده‌اند.

Dee چیست؟ این سؤالی است که دنبال کنندگان بی‌ام‌و می‌پرسند زیرا به نظر می‌رسد Dee هدایت صفحات مجازی این خودروساز را در دست دارد. همه‌چیز از ۱۳ دسامبر شروع شد که چندین پست در کانال‌های اجتماعی بی‌ام‌و منتشر شد و با توجه به این پست‌ها می‌توان گفت Dee یک هکر مؤدب است! در واقع Dee نام کمپین تبلیغاتی جدید بی‌ام‌و است هرچند در ساعات اولیه انتشار این پست‌ها برخی کاربران فکر می‌کردند کانال‌های بی‌ام‌و واقعاً هک شده است! هدایت چندین کانال در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند سخت باشد اما ژرمن‌ها برای خاتمه دادن به هرگونه شک و تردید در این زمینه وب‌سایت رسمی Dee را نیز راه‌اندازی کرده‌اند و کاربران با ثبت‌نام در آن می‌توانند از تحولات آتی باخبر شوند.

فعلاً در مراحل اولیه راه‌اندازی این کمپین هستیم اما بی‌ام‌و پاسخ روشنی به سؤالات نداده است. یکی از فرضیه‌های محتمل در بین کاربران شبکه‌های مجازی به بسته نرم‌افزاری دستیار راننده اشاره دارد زیرا Dee از تن صدای خاصی که معمولاً در این نرم‌افزارها دیده می‌شود استفاده کرده است. Dee همچنین سؤالات عجیبی مثل سلام، آیا کسی آنجاست و چگونه می‌توانم این را برانم می‌پرسد. در اولین پستی هم که منتشر شده Dee می‌گوید من کنترل را به دست می‌گیرم و شاید این جمله به سیستم رانندگی خودکار اشاره داشته باشد.

فرضیه دیگر می‌تواند به این اشاره داشته باشد که Dee نوعی سرویس اشتراکی جدید بی‌ام‌و است. ما حدس می‌زنیم بسیاری از کاربران خواهند گفت چنین چیزی خوشایند نیست مخصوصاً اینکه بی‌ام‌و اخیراً برخی ویژگی‌ها را به‌صورت آپشن و با حق اشتراک ماهانه عرضه کرده است. سرویس اشتراک ویژه محصولات برقی بی‌ام‌و می‌تواند با این فرضیه همخوانی داشته باشد زیرا یکی از تیزرهای منتشر شده درباره Dee به خودروهای iX و i7 اشاره می‌کند. 

در نظر داشته باشید که همه این‌ها در حد فرضیه هستند هرچند وب‌سایت بی‌ام‌و اشاره‌ای واضح به موضوع دارد. URL وب‌سایت ویژه این برند به عبارت nextgen2023 اشاره دارد و بنابراین در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را به دست خواهیم آورد. با نزدیک شدن به نمایشگاه CES احتمال دارد بی‌ام‌و از نسل جدید برخی تکنولوژی‌های خود رونمایی کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.