کمپر سایبرلندر تسلا با استقبال قابل‌توجهی روبرو شده است

کمپر سایبرلندر تسلا با استقبال قابل‌توجهی روبرو شده است

شرکت استریم آی تی که سازنده کمپر پاپ آپ سایبرلندر برای وانت الکتریکی تسلا سایبرتراک می‌باشد امروز اخبار جالبی را منتشر کرده است. ظاهراً میزان پیش سفارش سایبرلندر هم‌اکنون ارزش ۱۰۰ میلیون دلاری داشته است. این یک دستاورد قابل‌توجه برای استریم آی تی است چراکه وسیله جانبی آن برای خودرویی که هنوز روانه بازار نشده استقبال زیادی را تجربه کرده است.

به نظر می‌رسد خریداران هیجان زیادی درباره سایبرلندر دارند و خب این موضوع جای تعجب ندارد زیرا سایبرتراک هم با محبوبیت زیادی مواجه شده است. سایبرلندر یک کمپر برای وانت الکتریکی تسلاست که در محفظه بار سایبرتراک نصب می‌شود. این کمپر کوچک و ناپدید شونده با آشپزخانه، فضای استراحت، دفتر، حمام و اتاق‌خواب همراه شده است.

لانس کینگ مدیرعامل استریم آی تی می‌گوید:

ما کاملاً تحت تأثیر استقبال بی‌نظیر و فوق‌العاده از سایبرلندر قرار گرفته‌ایم. بسیاری از مردم به دنبال فرصتی برای سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه کمپانی بوده‌اند. به همین منظور ما با استارت انجین برای عرضه بسیار محدود سهام همکاری کرده‌ایم.

این شرکت می‌گوید سایبرلندر باعث می‌شود سایبرتراک به حد نهایی خودرویی ماجراجویانه تبدیل شود. این کمپر با نصب در محفظه بار تسلا تأثیر منفی روی ضریب درگ این خودرو نداشته و بنابراین شعاع حرکتی سایبرتراک با سایبرلندر همچنان مشابه نسخه استاندارد خواهد بود. همچنین پارک این خودرو با کمپر یاد شده کار سختی نخواهد بود.

استریم آی تی می‌گوید سرمایه‌گذاران سایبرلندر شاید بتوانند با تخفیف این وسیله جانبی را بخرند. همچنین سرمایه‌گذاران شانس دسترسی به نسخه سفارشی مدیران از سایبرلندر را خواهند داشت. سایبرلندر با قیمت ۴۹۹۹۵ دلار عرضه خواهد شد و هم‌اکنون حدود ۲ هزار پیش سفارش برای آن با پیش‌پرداخت حدود ۱۰۰ تا ۵ هزار دلار دریافت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.