کل‌کل جیپ گرند چروکی تراک‌هاوک و مک‌لارن ۵۷۰S!

کل‌کل جیپ گرند چروکی تراک‌هاوک و مک‌لارن ۵۷۰S!

تا همین چند وقت پیش تنها در خیابان‌ها شاهد کورس های دیوانه‌وار بین خودروهای عجیب و غریب بودیم؛ اما این بار می‌خواهیم مسابقه درگ نزدیکی را بین جیپ گرند چروکی و مک لارن ۵۷۰S پخش کنیم. پشت این ماجراجویی جذاب تیونر مشهور دنیا یعنی هنسی قرار دارد.

آیا فراموش کردیم به این نکته اشاره کنیم که جیپ مورد بحث از نوع تراک هاوک ۷۰۷ اسب بخاری است؟ شرمنده‌ایم! هنوز هم جیپ را با نام هلکت می‌شناسیم؛ اما رقیبی که در گوشه دیگر رینگ حضور دارد سوپرکاری برخاسته از بریتانیا بوده و قدرت ۵۶۲ اسب بخاری آن از دل پیشرانه ۸ سیلندر بای توربو خارج می‌شود. مک لارن بسیار سبک‌تر از جیپ است: حدود نیم تن! بنابراین اگرچه آمریکایی قلدر ما ۱۴۵ اسب بخار بیشتر دارد اما خب باید نیم تن اضافه‌وزن را نیز در نظر گرفت.

در روی کاغذ، تراک هاوک چهار چرخ محرک شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که مک لارن تنها به ۳.۱ ثانیه زمان نیاز دارد تا از زمین کنده شده و به همین سرعت برسد. اگرچه روی کاغذ برتری با ۵۷۰S است اما اعداد تمام قصه را بازگو نمی‌کنند. خب پس چه اتفاقی می‌افتد؟

این یک سؤال جالب‌توجه است زیرا چندین نتیجه به دست می‌آید. مک لارن با استفاده از لانچ کنترل دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد. به نظر ما این درگ تفاوت ایجاد شده توسط تکنولوژی را به خوبی نشان می‌دهد. خب نمی‌خواهیم همه داستان را خودمان بازگو کنیم. باهم به تماشای این ویدئوی جذاب می‌نشینیم. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.