کل‌کل جالب تسلا مدل ۳ پرفورمنس با فراری پورتوفینو

کل‌کل جالب تسلا مدل ۳ پرفورمنس با فراری پورتوفینو

آندرا پیریلو موتورسوار مشهور ایتالیایی اخیراً کل‌کل جالب تسلا مدل ۳ پرفورمنس با فراری پورتوفینو را در کانال یوتیوب خود بارگذاری کرده است. او اذعان داشته این چالش به خاطر سرعت و سیستم چهار چرخ محرک تسلا مدل ۳ جای بحث داشته است.

اما تکنولوژی تمام الکتریکی در برابر پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو چگونه می‌ایستد؟ اما قوای محرکه تنها تفاوت قابل‌توجه این دو خودرو نیست. در حقیقت مدل ۳ پرفورمنس و پورتوفینو خودروهای بسیار متفاوتی نسبت به یکدیگر بوده ولی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن‌ها حدود ۳ ثانیه است. ذکر این نکته مهم است که هر دو خودرو به لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴S مجهز شده‌اند.

فراری پورتوفینو یک خودروی دو درب، دیفرانسیل عقب، سبک‌وزن و با آرایش ۲+۲ است که سقف کانورتیبل سخت دارد. قیمت این خودرو از حدود ۲۲۰ هزار دلار شروع شده و پیشرانه‌ی آن نیز قدرتی حدود ۶۰۰ اسب بخار تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت پورتوفینو نیز ۳.۱ ثانیه می‌باشد.

تسلا مدل ۳ پرفورمنس یک سدان چهار درب میان سایز با دو پیشرانه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک است. قیمت این خودرو از ۵۶۹۹۰ دلار شروع می‌شود. البته باید گفت تسلا کمی سنگین‌تر از فراری بوده و اگرچه قدرت رسمی پیشرانه‌های آن منتشر نشده اما شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن برابر با ۳.۲ ثانیه می‌باشد.

آندرا پیریلو در کانال یوتیوب خود گفته است:

باید اذعان کنم که فشار شدید رسانه‌ها و طرفداران درباره این چالش را حس می‌کنم… تسلا مدل ۳ پرفورمنس واقعاً خودروی سریعی است و ما آن را تست کرده‌ایم.

در طرف دیگر فراری پورتوفینو با قدرت ۶۰۰ اسبی و وزن کمتر قرار دارد اما کشش این خودرو کمتر از تسلای چهار چرخ محرک است. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.