کلکسیون شگفت‌انگیز فراری و البته لامبورگینی!

کلکسیون شگفت‌انگیز فراری و البته لامبورگینی!

در طول این سال‌ها کلکسیون‌های شگفت‌انگیزی از خودروها را دیده‌ایم اما زمانی که نام خانوادگی شما میورا باشد اوضاع کمی متفاوت خواهد بود. آقای میورا طرفدار پر و پا قرص خودروها در ژاپن بوده و اخیراً Shmee150 این فرصت را یافته تا کلکسیون او را بررسی نماید. این کلکسیون بسیار خاص و ویژه است.

پیش از آنکه جلوتر برویم باید یک نکته‌ای را عرض کنیم. شاید با شنیدن نام میورا انتظار داشته باشید که این کلکسیون فقط مختص محصولات لامبورگینی باشد. چند دستگاه لامبورگینی خاص در کلکسیون آقای میورا دیده می‌شود اما موضوع مورد بحث ما به محصولات فراری می‌پردازد.

کلکسیون آقای میورا از چندین محصول بسیار نادر فراری تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به یک ۲۸۸ GTO خاص و همچنین یک F40 زردرنگ اشاره کرد. این خودرو از نوع بسیار نایاب روسو کورسا می‌باشد. دیگر محصولات منحصربه‌فرد کلکسیون آقای میورا شامل مواردی همچون F50، انزو و البته لافراری می‌باشد. همه‌ی این خودروها خیال‌انگیز به نظر می‌رسند و بسیاری از خودروهای یاد شده دارای پلاستیک‌های صندلی و داشبورد داخل کابین بوده و اصلاً رانده نشده‌اند. انزوی قرمزرنگی که مشاهده می‌کنید چند کیلومتری کار کرده اما انزوی نقره‌ای‌رنگ اصلاً بیرون برده نشده است.

البته این کلکسیون خاص به محصولات فراری منحصر نشده است. یک دستگاه لامبورگینی رونتون بسیار نادر با رنگ خاص خاکستری و بله یک میورا هم در کلکسیون آقای میورا دیده می‌شود. همه‌ی این خودروها در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارند.

بخش دوم جایی است که خودروهایی کمی عادی‌تر نگه‌داری می‌شوند. البته منظور ما از خودروهای عادی‌تر نمونه‌هایی همچون نیسان GT-R نیسمو با پکیج N Attack، نسخه تولید محدود لامبورگینی گالاردو و آونتادور می‌باشد. این فضا همچنین شاهد حضور سه دستگاه لامبورگینی کانتاش هم می‌باشد. ظاهراً دارا بودن نام میورا مزیت‌هایی هم دارد مخصوصاً اینکه در این مکان یکی از تنها دو خودروی فرمول ۱ لامبورگینی نگه‌داری می‌شود.

گالری تصاویر این کلکسیون پر از تصاویر ناب و لذت بخشی است که قطعاً توجه علاقه‌مندان به دنیای خودرو را به خود جلب می‌کند. البته ویدئوی منتشر شده از این کلکسیون بسیار خاص را نیز نباید از دست داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.