کسب بالاترین امتیاز ایمنی IIHS توسط تسلا مدل ۳

کسب بالاترین امتیاز ایمنی IIHS توسط تسلا مدل ۳

یکی از داغ‌ترین خبرهای این روزهای صنعت خودرو به حضور تسلا در نوربرگ رینگ مربوط می‌شود. این شرکت آمریکایی در حال تلاش برای شکستن رکورد پورشه در این پیست افسانه‌ای بوده و البته مشتریان عادی از شنیدن اینکه پرفروش‌ترین محصول تسلا توانسته بالاترین امتیاز ایمنی را از IIHS دریافت کند خوشحال خواهند شد.

امتیاز کامل Top Safety Pick+  به خودروهایی اعطا می‌شود که امتیازات خوب را در تست اورلپ کوچک سمت سرنشین و تست چراغ‌های جلو به دست آورند. همچنین این خودروها باید در اورلپ کوچک سمت راننده، اورلپ جلوی متوسط، تست‌های استحکام سقف، پروفایل جانبی و حفاظت از سر نیز امتیاز خوب را کسب کنند.

تسلا مدل ۳ در همه‌ی تست‌ها امتیاز خوب را کسب کرده و سیستم پیشگیری از برخورد آن نیز موفق به دریافت امتیاز عالی شده است. این خودروی الکتریکی در این تست عملکرد درخوری داشته و سیستم پیشگیری از برخورد آن توانسته در هر دو تست با سرعت‌های ۲۰ و ۴۰ کیلومتر در ساعت از برخورد خودرو با مانع جلوگیری نماید. IIHS می‌گوید ساختار این خودروی الکتریکی در تست اورلپ استحکام بالایی داشته است. ریسک جراحت بخش پایینی پای راننده به لطف ستون جلویی خودرو کمترین میزان ممکن خواهد بود.

IIHS همچنین می‌گوید تسلا مدل ۳ پس از آئودی E-Tron دومین خودروی الکتریکی است که بالاترین امتیاز ایمنی این موسسه را دریافت می‌کند. هر دو خودرو با تجهیزات استاندارد خود به این امتیاز دست یافته‌اند و نیازی به تجهیزات ایمنی سفارشی نبوده است. شورولت بولت نتوانسته بالاترین امتیاز ایمنی را کسب کند زیرا چراغ‌های جلوی آن امتیاز ضعیف را دریافت کرده‌اند. موضوع جالب اینکه هیوندای نکسوی سلول سوختی هم با تجهیزات استاندارد خود امتیاز بالایی را کسب کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.