کریستین بِیل در نقش انزو فراری

کریستین بِیل در نقش انزو فراری

اگر به خاطر داشته باشید، قبلاً در خبرها آمده بود که «رابرت دِنیرو» قرار است در یک فیلم بیوگرافی به کارگردانی «کلینت ایست‌وود» در نقش «انزو فراری» ظاهر شود. در همین حال، مطابق گزارش وب‌سایت Deadline، «کریستین بِیل» نیز قرار است در یک فیلم بیوگرافی دیگر چهره این صاحب تیم مسابقه و خودروساز افسانه‌ای را به تصویر بکشد. آوردن عنوان «صاحب تیم مسابقه» در اول این توصیف به این خاطر است که این موضوع بزرگترین اشتیاق دوران ۹۰ ساله زندگی انزو فراری بوده است.

کار پروژه این فیلم به مدت چند دهه است که ادامه دارد. انزو فراری در سال ۱۹۸۸ از دنیا رفت و از آن زمان تاکنون، کارگردانان هالیوود، رؤیای ساخت یک فیلم در مورد زندگی وی را در سر می‌پرورانده‌اند. ساخت فیلم برای مدت‌ها، یکی از پروژه‌های مورد علاقه «سیدنی پولاک» بود؛ کارگردانی که در سال ۲۰۰۸ فوت کرد و نتوانست کار را به سرانجام برساند. ولی اکنون این کار به دستان «مایکل مان» سپرده شده است.

به نظر می‌رسد که حوادث این فیلم در حوالی سال ۱۹۵۷ رخ می‌دهند. آنهایی که در مورد تاریخ مسابقات اتومبیلرانی مطالعه دارند، به‌خوبی می‌دانند که این دوره، واقعاً دوره پر فراز و نشیبی بوده است. فراری در این زمان، خودروهای مسابقه‌ای بدون‌رقیبی می‌ساخت. فاجعه «لمانز» دو سال پیش رخ داده بود (فاجعه ۱۹۵۵ که منجر به کشته‌شدن ۸۳ تماشاگر و یکی از رانندگان شد)، ولی یک فاجعه دیگر در فاصله‌ای نزدیکتر به خانه شکل گرفت. یکی از تایر‌های فراری ۳۳۵S در هنگام رقابت در «میله میلیا» جدا شد و این امر موجب شد تا خودرو به درون جمعیت پرتاب شود و هم راننده و هم کمک‌راننده و همین‌طور ۹ تن از تماشاگران را به کام مرگ بفرستد. به دنبال این اتفاق، انزو فراری به همراه کمپانی سازنده تایر متهم به قتل غیرعمد شدند. چهار سال بعد، این پرونده به صورت کامل مختومه اعلام شد.

با نگاهی به گذشته « کریستین بِیل» در نقش‌های مختلف، تقریباً هیچ‌گونه نگرانی‌ای راجع به ایفای نقش وی در قالب پدر کمپانی فراری وجود ندارد. تجربه و مهارت وی به عنوان یک بازیگر می‌تواند کاملاً به داستان فراری در پرده سینما زندگی ببخشد.

برای نمایش فیلمی که بِیل در آن بازی می‌کند، هنوز زمان خاصی تعیین نشده است، ولی برای نسخه کلینت ایست‌وود از زندگی انزو فراری، سال‌ آینده میلادی درنظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.