کراس اوور مرسدس EQC در آمریکا عرضه نخواهد شد

کراس اوور مرسدس EQC در آمریکا عرضه نخواهد شد

مرسدس در حال آماده شدن برای عرضه طیف گسترده‌ای از خودروهای الکتریکی برای سال‌های آینده است. البته همه این خودروها پاسپورت سفر به آمریکا را نخواهند داشت. در ماه اکتبر این خودروساز اعلام کرد کراس اوور EQC که اولین خودروی الکتریکی تولید انبوه مرسدس می‌باشد پس از سدان EQS روانه بازار آمریکا خواهد شد اما این تصمیم دیگر عملیاتی نمی‌شود زیرا ژرمن‌ها گفته‌اند برنامه‌ای برای عرضه EQC در بازار آمریکا وجود ندارد.

EQC هرگز به آمریکا وارد نشده هرچند برنامه‌ای در ماه‌های گذشته برای این کار وجود داشته است. اواخر سال ۲۰۱۹ مرسدس اظهار داشت عرضه EQC در آمریکا با یک سال تأخیر مواجه شده است. حدود ۶ ماه بعد بود که تصاویر جاسوسی نسل دوم EQC منتشر شد و نشان دهنده پروتوتایپی اولیه با چندین تغییر و معماری جدید این مدل بود. گفته می‌شود تصمیم جدید مرسدس با بررسی بازار صورت گرفته هرچند احتمال تغییر دوباره آن وجود دارد.

اما این سدان EQS است که اولین محصول الکتریکی مرسدس در آمریکا خواهد بود. این خودروی سطح بالا طبق انتظارات در هفته‌های آینده رخ خواهد نمود زیرا مرسدس آماده معرفی محصول جدیدی می‌شود. شایعاتی درباره ارائه شعاع حرکتی فراتر از ۷۰۰ کیلومتری توسط این خودرو به گوش رسیده است. همچنین احتمال تولید نسخه AMG با قدرت بیش از ۶۰۰ اسب بخار نیز وجود دارد. در هفته‌های آتی نیز تیزرهای متنوعی از EQS منتشر خواهد شد.

تصمیم مرسدس در عدم عرضه کراس اووری تمام الکتریکی در آمریکا عجیب به نظر می‌رسد چراکه کراس اوورها محبوبیت زیادی دارند؛ اما این کمپانی دارای محصولات دیگری برای پر کردن جای خالی این خودروست. ژرمن‌ها سدان دیگری با نام EQE و یک جفت شاسی‌بلند با نام های EQE و EQS را نیز در دست توسعه دارد و آن‌ها را روانه این بازار خواهد کرد. مرسدس می‌خواهد از هم‌اکنون تا سال ۲۰۲۲ شش خودروی الکتریکی جدید را تولید کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.