کراس اوور جدید مزدا تنها برای بازار آمریکا

کراس اوور جدید مزدا تنها برای بازار آمریکا

مزدا در حال توسعه کراس اوور جدیدی است اما این خودرو تنها در آمریکا عرضه خواهد شد.

رسانه اتوموتیونیوز در مصاحبه با مدیرعامل مزدا این خبر را منتشر کرده است. اگرچه جزئیاتی از این خودرو منتشر نشده اما انتظار داریم شاهد کراس اووری سه ردیفه یا هفت نفره برای قرار گرفتن در جایگاهی بین مدل‌های CX-5 و CX-9 هستیم. حدود نیمی از سبد محصولات مزدا در آمریکا را کراس اوورها تشکیل می‌دهند و البته ۵۷ درصد فروش این کمپانی به کراس اوورها تعلق دارد. مدیرعامل مزدا می‌خواهد این سهم از فروش به ۶۰ درصد برسد. او گفت:

ما انتظارات بزرگی داریم. می‌خواهیم کسب‌وکار خود در آمریکا را گسترش دهیم.

Kogai تصریح می‌کند:

ما در واقع نوع بسیار متفاوت و جدیدی از شاسی‌بلند را در آمریکا معرفی خواهیم کرد. بخش تحقیق و توسعه ما با بخش آمریکای شمالی مزدا همکاری تنگاتنگی دارد.

این رویه شبیه استراتژی بکار رفته در تولید CX-4 برای بازار چین و ساخت CX-8 برای بازار داخلی ژاپن است.

کراس اوور جدید مزدا که در سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد احتمالاً نام CX-7 را به خود خواهد گرفت. صرف‌نظر از نام نهایی، خودروی جدید ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاهی در تأسیساتی خواهد داشت که با تویوتا ساخته می‌شود. سال پیش مزدا ۱۱۲۲۳۵ دستگاه کراس اوور CX-5 فروخت و لقب پرفروش‌ترین خودروی کمپانی را به خود اختصاص داد.

تولید کراس اوور جدید قدمی دیگر از مزدا برای افزایش سهم ۱.۷ درصدی کنونی از بازار است. مزدا با این میزان فروش از اکثر برندهای مطرح ژاپنی عقب بوده و تنها از میتسوبیشی جلوتر است. همچنین پلتفرم سبک‌وزن جدید، زبان طراحی نوین و تکنولوژی‌های جدید برای قوای محرکه از دیگر برنامه‌های مزدا برای کسب سهم بیشتری از بازار هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.