کراس‌ اوور جدید گریت وال، کپی مازراتی لوانته

کراس‌اوور جدید گریت وال، کپی مازراتی لوانته

WEY یک برند جدید زیرمجموعهٔ شرکت گریت وال است که برند لوکس این شرکت چینی محسوب می‌شود. این شرکت چند وقتی است که در حال توسعهٔ یک کراس‌اوور جدید است که تا پیش‌ازاین با نام پروژهٔ ۰۱ شناخته می‌شد. حالا اولین تصاویر رسمی و واضح از این کراس‌اوور جدید که WEY VV7 نام گرفته، منتشر شده و تا ماه آینده روانهٔ بازار چین خواهد شد. با نگاه به تصاویر این خودرو الهام گیری از مازراتی لوانته مشهود است ولی نمی‌توان VV7 را یک کپی کامل از لوانته دانست. بااین‌حال در کل این کراس‌اوور چینی تا حدودی ساختهٔ بلندقامت مازراتی را به یاد می‌آورد.

به نظر می‌رسد خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود یک نسخهٔ اسپرت باشد چراکه دارای سپرهای تهاجمی و چهار سر اگزوز است. با نگاه به داخل VV7 بازهم اثراتی از الهام گیری و یا کپی‌برداری دیده می‌شود به‌گونه‌ای که کابین این کراس‌اوور چینی آئودی A3 و مخلوطی از دیگر خودروهای آلمانی را تداعی می‌کند.

نکتهٔ تعجب‌آور اینکه این خودرو به صفحه آمپر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی مجهز شده درحالی‌که در قسمت بالایی میانهٔ داشبورد نیز یک نمایشگر برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قرار گرفته است. گرافیک این نمایشگر هم حداقل در این تصاویر بد به نظر نمی‌رسد.

با توجه به گزارش CarNewsChina، این محصول لوکس گریت وال مجهز به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی است که ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.