کتانی بی ام و با همکاری کمپانی آدیداس و با سقف تولید ۳۰ جفت معرفی شد

کتانی بی ام و با همکاری کمپانی آدیداس و با سقف تولید ۳۰ جفت معرفی شد

کتانی بی ام و با همکاری شرکت مشهور آدیداس معرفی شد. همان‌طور که می‌دانید فرهنگ پوشیدن کتانی همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد و همکاری بین شرکت‌های مختلف به یکی از جنبه‌های اصلی آن تبدیل شده است. در طول این سال‌ها شاهد همکاری شرکت‌های تولید کفش و البسه با سلبریتی ها، ورزشکاران و افراد مشهور بوده‌ایم و هر از گاهی هم این همکاری‌ها با خودروسازان صورت گرفته است.

اخیراً نیز بی‌ام‌و مکزیک با شرکت آدیداس برای گرامی داشت مسابقه ماراتن شهر مکزیکوسیتی همکاری کرده و حاصل آن تولید ۳۰ جفت کتانی سوپراستار آدیداس بوده است. به گزارش میدونی و به نقل از بی‌ام‌و بلاگ، کار رنگ‌آمیزی این کتانی‌ها را هنرمندی به نام فهر والنسیا با دستان خود انجام می‌دهد. رنگ آبی بکار رفته روی کتانی بی ام و از طراحی عناصر آبی رنگ بی‌ام‌و i4 الهام گرفته است. اما دلیل همکاری بی‌ام‌و با آدیداس برای تولید کتانی آبی روشن سوپراستار این شرکت به حضور بی‌ام‌و در ماراتن شهر مکزیکوسیتی مربوط می‌شود. این رویداد ۲۸ آگوست و با حضور حدود ۳۰ هزار دونده برگزار شده است. بی‌ام‌و با ناوگانی از خودروهای تمام الکتریکی شامل مدل‌های سری i، مینی و بی‌ام‌و موتوراد در این مسابقه حضور داشته و محصولاتش در مجموع ۴۲۱۹۵ کیلومتر را طی کرده‌اند. یکی از این خودروها نیز بی‌ام‌و i4 با رنگ آبی بوده است.

امسال مینی و بی‌ام‌و مکزیک با همکاری آدیداس و تولید کتانی بی ام و مسیر مسابقه را الکتریکی سازی کرده‌اند. بی‌ام‌و i از سال ۲۰۱۶ تاکنون متحد استراتژیک ماراتن مکزیکوسیتی بوده و هدف از حضور آن در این رویداد نیز همه‌گیری حمل‌ونقل الکتریکی در رقابت‌های ورزشی ذکر شده است. مکزیک همچنین میزبان یکی از مهم‌ترین سایت‌های تولیدی بی‌ام‌و در سراسر جهان بوده و بنابراین اهمیت زیادی برای این برند دارد. زمانی که بی‌ام‌و کارخانه سن لوئیس پوتوسی مکزیک را در سال ۲۰۱۹ افتتاح کرد احتمالاً نمی‌دانست که این سایت در آینده چه اهمیتی خواهد داشت. ژرمن‌ها برنامه‌های بزرگی برای این کارخانه دارند هرچند در آن زمان تغییرات بازار و حرکت به سمت خودروهای الکتریکی را پیش‌بینی نمی‌کردند. هم‌اکنون کارخانه موردبحث می‌تواند به یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های این برند تبدیل شود و قانون کاهش تورم جدید آمریکا نیز می‌تواند روی عملکرد آن تأثیر بگذارد.

به کتانی بی ام و آدیداس برگردیم که فعلاً اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت آن‌ها در دست نیست اما با توجه به سقف تولید ۳۰ جفتی، قطعاً هر کلکسیونر علاقه‌مند به کتانی قصد خرید آن‌ها را خواهد داشت. این‌طور نیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.