کاهش قیمت فیات ۵۰۰ برای مدل ۲۰۱۷

کاهش قیمت فیات ۵۰۰ برای مدل ۲۰۱۷

گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای است که برای موفقیت در یک زمینه باید از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد؛ موضوعی که برای مدل‌های هاچ‌بک ۵۰۰ و کانورتیبل ۵۰۰C در فیات اتفاق افتاده است. این برند ایتالیایی با ساده‌سازی تریم‌ها و آپشن‌های مختلف برای مدل ۲۰۱۷، قیمت پایه آن را به میزان ۱۱ درصد کاهش داده است.

مدل پایه فیات ۵۰۰ پاپ ۲۰۱۷ با شروع قیمتی برابر ۱۵ هزار و ۹۹۰ دلار، به میزان ۲ هزار دلار نسبت به سال قبل ارزان‌تر شده است. این در حالی است که در این سطح ۵۰۰ پاپ، تجهیزاتی مانند یک مجموعه عقربه‌های دیجیتالی ۷ اینچی، چرخ‌های ۱۵ اینچی آلیاژ آلومینیومی و الگوهای کرومی در طراحی بدنه اضافه شده‌اند. همچنین با حذف تریم «ایزی»، مدل ۲۰۱۷ از ۵۰۰ پاپ را می‌توان با تجهیزات آپشنی مانند سیستم ناوبری، یک سانروف اتوماتیک و سیستم صوتی پرمیوم Beats همراه کرد؛ تجهیزاتی که قبل از این در سطح تریم پایه در دسترس نبوده‌اند. در همین حال، یک پکیج جدید «ظاهر اسپورت» جایگزین مدل «۵۰۰ اسپورت» شده است. البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که مدل ۲۰۱۷ با نسخه توربوشارژر «۵۰۰ توربو» با قدرت ۱۳۵ اسب‌بخار خداحافظی کرده است.

همانند مدل پایه ۵۰۰ پاپ، نسخه لوکس‌تر «۵۰۰ لانج» نیز به میزان ۲ هزار دلار کاهش قیمت پیدا کرده و از سطح قیمت ۲۱۳۹۰ دلار به سطح در دسترس‌تر ۱۹ هزار و ۳۹۰ دلار رسیده است. مدل لانج  علاوه یک سری جدید از چرخ‌های ۱۵ اینچی، از تجهیزات استانداردی چون چراغ‌های مه‌شکن، یک پنل سقفی شیشه‌ای ثابت، کنترل هوای اتوماتیک و صندلی‌های چرمی بهره می‌برد. بالاترین سطح فیات ۵۰۰، مدل با سطح عملکرد بالا و ۱۶۰ اسب‌بخاری ۵۰۰ آبارث است که حال قیمتی برابر ۲۰۹۹۰ دلار پیدا کرده است؛‌ یعنی ۲۸۵۰ دلار پایین‌تر از مدل سال گذشته. این در حالی است که ۵۰۰ آبارث مدل ۲۰۱۷ یک طرح جدید چرخ‌های ۱۶ اینچی و یک سیستم دستیار پارکینگ عقب صوتی به لیست تجهیزات استانداردش افزوده است.

در این میان، شاید مشتریانی به دنبال رانندگی در هوای باز باشند که در این صورت، گزینه فیات ۵۰۰C مدل ۲۰۱۷ با بدنه کانورتیبل برای آنها تدارک دیده شده است. این فرم بدنه در هر کدام از سطوح تریم، ۱۴۹۵ دلار به قیمت‌های ۵۰۰ می‌افزاید. برخلاف سال گذشته، ۵۰۰C کانورتیبل مدل ۲۰۱۷ در مزینه تجهیزات و آپشن‌ها  کاملاً با هاچ‌بک هم‌خانواده‌اش مطابقت می‌کند. نسبت به سال قبل، کاهش قیمت ۵۰۰C بین ۳۹۰۵ دلار برای مدل پایه «پاپ» و ۵۲۰۵ دلار برای مدل مسابقه‌ای «آبارث» کانورتیبل متغیر است.

فروش خودروهای کوچک ۵۰۰ تا میانه سال به اندازه ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افت داشته که بیشتر ناشی از ارائه مدل جدید ۵۰۰X کراس‌اور، یک مدل بزرگتر و کاملاً‌ مستقل بوده است. امّا فیات در تلاش برای دمیدن روحی تازه به آمار فروش ۵۰۰ هاچ‌بک و ۵۰۰C کانورتیبل، دست به تغییرات در مدل ۲۰۱۷ زده است. باید منتظر ماند و دید که چقدر این اقدام فیات می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. آنچه از هم‌اکنون مشخص است، این است که فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۷ شرایط بهتری نسبت به مدل ۲۰۱۶ دارد.

منبع: roadandtrack

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.