کاهش قیمت رسمی تسلا مدل ۳ در چین

کاهش قیمت رسمی تسلا مدل ۳ در چین

تسلا قیمت پایه مدل ۳ ساخت چین را ۱۶ درصد کاهش داد و بهای آن را پس از اعمال مشوق‌های دولتی چین از ۳۵۵۸۰۰ یوان به ۲۹۹۰۵۰ یوان (حدود ۴۲۹۰۰ دلار) رساند.

کاهش قیمت این خودرو ترکیبی از یارانه‌های ۲۴۷۵۰ یوانی (۳۵۵۰ دلار) و سیاست فروش جدید تسلا در این کشور است که شامل بازنگری در قیمت لوازم جانبی و شارژرهای خانگی می‌باشد.

تسلا قبلاً گفته بود تحویل مدل ۳ های ساخت کشور چین از هفتم ژانویه به مصرف‌کنندگان آغاز خواهد شد. این شرکت در مراسمی ویژه ۱۵ خودروی اول تولیدی در این کشور را به کارمندان خودش تحویل داد. بد نیست بدانید این کار تنها یک سال پس از آغاز ساخت گیگا فاکتوری شانگهای صورت گرفته است.

تسلا گفته بود ۳۰ درصد زنجیره تأمین خود در کشور چین را محلی کرده و بنابراین اکثر قطعات خودرویی این خودروساز در حال حاضر از خارج به چین وارد می‌شوند اما تسلا به دنبال تأمین ۱۰۰ درصدی قطعات این خودرو از تأمین‌کنندگان چینی تا پایان سال ۲۰۲۰ است.

امسال سال بسیار مهمی برای تسلا در چین است زیرا این کمپانی می‌خواهد تعداد سوپرشارژرها و مراکز سرویس خود در این کشور را بیش از دو برابر کند و همچنین تولید مدل ۳ را نیز بالا ببرد.

کارخانه جدید تسلا که اولین کارخانه خارج از آمریکای این برند نیز محسوب می‌شود به دنبال تولید سالانه ۲۵۰ هزار خودرو است. از جمله این خودروها می‌توان به مدل ۳ یاد شده و همچنین مدل Y اشاره کرد.

گیگا فاکتوری شانگهای همچنین اولین کارخانه‌ای در چین است که کاملاً در تملک شرکتی خارجی می‌باشد. این کارخانه قبلاً به هدف تولید هزار دستگاهی در هفته دست یافته که برابر با تولید حدود ۲۸۰ خودرو در روز می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.