کاهش قیمت ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار آمریکا

کاهش قیمت ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار آمریکا

به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازارها برای خودروهای پاک در دنیا، چین می‌خواهد سهمی هم از بازار خودروهای الکتریکی آمریکا داشته باشد و همان‌گونه که قبلاً گفته بودیم حداقل یک خودروساز چینی می‌خواهد در این بازار عرض‌اندام کند. این شرکت کندی نام دارد که با خودروی کوچک K27 وارد بازار آمریکا شده و قیمت ۱۲۹۹۹ دلاری آن باعث شده با ارزان‌ترین خودروی الکتریکی آمریکا طرف شویم.

اما حالا به نظر می‌رسد کندی K27 ارزان‌تر از آنچه انتظارش را داشتیم بوده و سازنده گفته زمانی که آن را کالیفرنیا عرضه کند قیمت خودرو پس از اعمال مشوق‌ها به ۷۹۹۹ دلار خواهد رسید.

کندی K27 در دسته خودروهای الکتریکی با مالیات‌های کم قرار گرفته ولی شاید فروش آن کار سختی باشد زیرا آمریکایی‌ها علاقه چندانی به چنین محصولاتی ندارند؛ اما قیمت ۷۹۹۹ دلاری قطعاً نظرات زیادی را می‌تواند به خود جلب کند. قیمت کندی K27 کمتر از قیمت متوسط نیسان لیف کارکرده نسل اول در آمریکا می‌باشد.

البته مقایسه این خودرو با نیسان لیف کاملاً خنده‌دار است زیرا باتری کوچک ۱۷.۶۹ کیلووات ساعتی این چینی کوچک شعاع حرکتی حدود ۱۶۰ کیلومتری را ایجاد می‌کند. البته این شعاع حرکتی بهتر از نسل اول لیف می‌باشد.

البته موارد دیگری هم وجود دارد. کندی K27 حداکثر سرعت ۱۰۵ کیلومتر در ساعتی داشته و قدرت ۲۷ اسب بخاری پیشرانه‌اش نیز شاید باعث شود این خودرو مناسب استفاده‌های بین‌شهری نباشد؛ اما کابین خودرو به‌طور سورپرایز کننده‌ای جالب به نظر می‌رسد و نشان کندی را نیز می‌توان به راحتی با برند تویوتا اشتباه گرفت بنابراین اگر فردی از شما درباره خودروی‌تان پرسید می‌توانید آن را تویوتا معرفی کنید!

کندی می‌گوید قیمت آغازین ۱۷۴۹۹ دلاری K27 (پیش از اعمال مشوق‌ها) نشان دهنده مراحل اولیه راه این شرکت بوده و پس از آنکه کمپانی خودش را تثبیت کرد احتمالاً قیمت آن افزایش خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.