کانسپت های میتسوبیشی در نمایشگاه ژنو

کانسپت های میتسوبیشی در نمایشگاه ژنو

میتسوبیشی سه خودروی مفهومی را در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس به نمایش خواهد گذاشت، ولی هیچ کدام از آن‌ها برای اولین بار نیست که به نمایش در می‌آیند. مدل‌های کانسپت XR-PHEV، GC-PHEV و AR همگی در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۳ در معرض نمایش عموم قرار گرفته بودند.

هدف از نمایش این سه گانه خودروهای مفهومی در این قاره، فراهم کردن امکان نگاهی اجمالی برای مردم اروپا به برنامه‌های آینده‌ی این خودروساز ژاپنی می‌باشد. بیانیه‌ی مطبوعاتی میتسوبیشی در این باره می‌گوید: با تمرکزی واضح روی طراحی، کیفیت رانندگی و تأثیر سوء کم بر روی محیط زیست، میتسوبیشی سه خودروی مفهومی اخیر خود، به عنوان بخشی از اهداف میان مدت خود به نمایش خواهد گذاشت.

خودروی XR-PHEV قرمز رنگ که در تصویر بالا نمایش داده شده است یک خودروی کراس اور کوپه مانند هیبریدی اتصال برقی است. از یک سیستم محور جلوی PHEV استفاده کرده و مجهز به یک موتور سه سیلندر بنزینی توربو شارژر دار MIVEC می‌باشد.

مدل GC-PHEV که در تصویر بعدی دیده می‌شود یک خودروی SUV فول سایز هیبریدی اتصال برقی همراه با سیستم چهار چرخ متحرک می‌باشد. دارای یک موتور شش سیلندر ۳ لیتری توربو شارژردار MIVEC بنزینی بوده و به یک گیربکس هشت دنده‌ی اتوماتیک و یک موتور با خروجی بالا متصل شده است تا عملکردی قوی در تمام جاده‌ها که از یک خودروی قوی SUV انتظار می‌رود را ارائه نماید. آیا این مدل نسل جدید خودروی پاژرو خواهد بود؟

در نهایت، مدل مفهومی AR یک خودروی MPV می‌باشد که حالت اسپرت خودروهای SUV و جادار بودن خودروهای MPV را با هم ترکیب کرده است. از یک موتور سبک هیبریدی و سیستم ژنراتور BSG استفاده می‌کند که همراه با یک موتور توربو شارژردار ۱.۱ لیتری نیروی مورد نیاز خودرو را تأمین می‌کنند. سیستم ژنراتور خودرو شامل یک باتری ۴۸ ولتی یون لیتیومی و یک مبدل DC-DC می‌باشد. اگرچه این خودروها به عنوان مدل‌های مفهومی عرضه شده‌اند، ولی تکنولوژی PHEV هم اکنون در خودروهای تولیدی استفاده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.