کانسپت های جدید میتسوبیشی

کانسپت های جدید میتسوبیشی

به تازگی میتسوبیشی از طرح ۳ کانسپت جدید خود رونمایی کرد . این ۳ کانسپت در اواخر ماه جاری میلادی در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش گذاشته خواهند شد .

کانسپت GC-PHEV ( گرند کروزر ) با سیستم چهار چرخ متحرک و ظاهر ناموزونش ، به خصوص در نمای عقب ، چشم اندازی از آینده ی SUV ها ی فول سایز میتسوبیشی ارائه می دهد . این کانسپت مجهز به پیشرانه ی پلاگین هیبریدی است . یک موتور الکتریکی با ظرفیت نگهداری شارژ بالا در ترکیب با یک موتور ۳ لیتری V6مجهز به سوپرشارژر ، پیشرانه ی این SUV را تشکیل می دهند . قدرت ایجاد شده توسط این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ی ۸ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می شود .

XR-PHEV ( کراس رانر ) کانسپت بعدی است که در کلاس SUV های کامپکت قرار دارد . برای پیشرانه ی هیبریدی این خودرو از یک موتور ۱.۱ لیتری direct-injection مجهز به توربوشارژر در کنار یک موتور الکتریکی با ظرفیت بالا ، استفاده خواهد شد .

و سرانجام نوبت به کانسپت سوم ، AR-Active Runabout می رسد . این کانسپت در کلاس MPV های کامپکت قرار می گیرد . این مدل مانورپذیری یک SUV و کابین جادار MPV را توامان ارائه می دهد . برای این کانسپت هم پیشرانه ای هیبریدی همچون XR-PHEV در نظر گرفته شده است . برای فراهم آوردن  آسایش سرنشینان ، در این مدل از فرم طراحی پیله مانند استفاده شده است .

هر ۳ کانسپت از آخرین تکنولوژی های میتسوبیشی در زمینه ی ایمنی و سرگرمی بهره خواهند برد .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.