کانسپت میتسوبیشی GT-PHEV آماده حضور در پاریس

کانسپت میتسوبیشی GT-PHEV آماده حضور در پاریس

میتسوبیشی به تازگی شاسی‌بلند مفهومی کاملاً جدیدی را معرفی کرده و آن را آماده‌ی نمایش در نمایشگاه خودروی پاریس می‌کند. “گرند تورر” به عنوان “جدیدترین بیان” میتسوبیشی از طراحی این برند توصیف شده است. نام خودرو GT-PHEV بوده و از تکنولوژی پلاگین هیبرید شرکت در قوای محرکه‌ی خودرو سود برده شده است.

شیشه‌ی جلوی شیب‌دار و خط کمر بالا در این تصاویر اولیه بیگانه‌ترین نمای ظاهری نسبت به خودروهای دیگر این طیف را به ارمغان آورده و البته جزئیات بزرگ ظاهری نظیر مجموعه چراغ‌های عمودی و پانل‌های جانبی منحصربه‌فرد نمایی بسیار متمایز به این خودرو بخشیده‌اند. به علاوه، نمای جلویی مشابهت‌هایی را با کانسپت XR PHEV II نمایش داده شده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ نشان می‌دهد.

میتسوبیشی نمای جلویی خودرو را “حفاظ دینامیک” می‌نامد که اشاره‌ای آشکار به جنبه‌های ایمنی طراحی این کانسپت است.

هنوز تصویری از کابین خودرو منتشر نشده اما میتسوبیشی می‌گوید که کانسپت GT-PHEV داشبورد افقی با کنسول مرکزی بالاتر و تریم چرم به منظور همخوانی با جزئیات زیبای نمای ظاهری بهره خواهد برد.

زیر پوست خودرو سیستم سه موتوره PHEV میتسوبیشی قرار دارد که از ویژگی‌های آن می‌توان به نسل جدید مجموعه باتری‌ها، سه پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه بنزینی عادی اشاره کرد. با حالت تمام الکتریکی می‌توان ۱۱۳ کیلومتر را طی کرد اما با وارد شدن واحد بنزینی به مدار محدوده‌ی حرکتی خودرو ۱۲۰۷ کیلومتر خواهد بود. گفته شده که سیستم هیبریدی این خودرو به لطف تکنولوژی کنترل فوق‌العاده‌ی هر چهار چرخ توانایی‌های روی جاده و آفرود خودرو را بهبود بخشیده است.

این خودرو همچنین به داده‌های ابری متصل است و اجازه دارد تا اطلاعات کلی نظیر شرایط آب‌وهوا و جاده‌ای را به دست آورده و تحلیل نماید و البته مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین‌ها نیز در جلوی خودرو بکار گرفته شده است. داده‌های به دست آمده نیز برای بهبود مصرف سوخت و افزایش محدوده‌ی حرکتی بکار می‌روند.

ممکن است که این خودروی پیش‌نمایشی در نهایت جایگزین ASX بزرگ‌تر شود. ما انتظار داریم که این خودرو به جنگ رقبایی چون نیسان قشقایی برود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.