کانسپت مرسدس ESF، تقریباً غیرقابل تصادف!

کانسپت مرسدس ESF، تقریباً غیرقابل تصادف!

مرسدس بنز در حال کار روی کانسپتی است که قول داده تقریباً غیرقابل تصادف باشد و این نه به خاطر کانسپت بودن و نداشتن راننده بلکه به خاطر تکنولوژی پیشرفته‌ای است که در بطن آن وجود خواهد داشت.

این خودرو فعلاً با نام ESF شناخته شده و ایمن‌ترین محصول مرسدس محسوب می‌شود. ESF نقش مهمی در هدف بلندمدت این خودروساز که به صفر رساندن تصادفات می‌باشد خواهد داشت.

مدیر بخش تحقیق و توسعه مرسدس بنز می‌گوید:

ایمنی هسته‌ی اصلی مرسدس بوده و هدف نهایی ما به صفر رساندن تصادفات است.

مدیر مرسدس که در نمایشگاه CES لاس‌وگاس حضور داشته اشاره‌ی زیادی به جزئیات این خودروی مفهومی پیشرفته نکرده اما ما می‌دانیم که ESF قطعاً از سیستم رانندگی خودران پیشرفته‌ای برخوردار خواهد بود.

مدیر مرسدس اشاره داشته است:

مواردی همچون رانندگی خودکار و سیستم‌های کمک‌راننده باعث می‌شوند ما تصادفات را کاهش دهیم چراکه تقریباً تمامی تصادفات ترافیکی نتیجه‌ی اشتباه و خطای انسانی هستند.

او اضافه می‌کند:

با استفاده از مهندسی پیشرفته، من قطعاً تحت تأثیر خلاقیت و هوش بالای مهندسان قرار گرفته‌ام. این فرایند هرگز متوقف نمی‌شود. ما اواسط امسال کارهایی انجام خواهیم داد تا آینده‌ی ایمنی را نشان دهیم. من نمی‌خواهم بگویم آینده چگونه خواهد بود اما برخی موارد وجود دارند که بسیار نزدیک به هم حرکت می‌کنند.

اگر مرسدس در حال آماده شدن برای معرفی کانسپت ESF در سال جاری است اما به سختی می‌توان پیش‌بینی کرد این تکنولوژی‌ها چه زمانی وارد محصولات تولیدی خواهند شد. صرف‌نظر از زمان آن، احتمالاً سدان های لوکس S و E کلاس اولین محصولاتی خواهند بود که این ویژگی‌های پیشرفته را دریافت خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.