کانسپت جدید آئودی در نمایشگاه فرانکفورت

کانسپت جدید آئودی در نمایشگاه فرانکفورت

آئودی جزئیات جدید کانسپت  Quattro  را منتشر کرد . این خودروی مفهومی  پیش از این برای اولین بار در نمایشگاه  خودروی پاریس ۲۰۱۰ رونمایی شد و حالا پس از تغییرات ظاهری در نمایشگاه فرانکفورت برروی صحنه خواهد رفت .  اگرچه  تا به این لحظه تنها  طرح های اولیه این کانسپت در اینترنت منتشر شده ، اما همین طرح ها نشان از یک محصول هیجان انگیز دارند .

کانسپت ۲۰۱۳ با کمک زوایای تیز ، چهره ای تهاجمی تر نسبت به کانسپت ۲۰۱۰ دارد. فضای داخلی با گنجایش ۴ نفر بسیار ساده طراحی شده و به نظر می آید بار دکمه های حذف شده را صفحه نمایش لمسی بر دوش خواهد کشید . کانسپت Quattro  در سال ۲۰۱۰ بر پایه ی مدل RS5 ساخته شده بود ، اما به نظر می رسد که Quattro 2013 براساس پلت فرم RS7 شکل گرفته باشد .

پیشرانه مورد استفاده برای این کانسپت ،  ترکیب یک موتور ۴ لیتری V8 مجهز به توربوی دوقلو با قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با ۱۷۰ اسب بخار قدرت ، می باشد . این پیشرانه ی ترکیبی در مجموع قدرتی در حدود ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر را به چهار چرخ منتقل می کند .

با این اعداد ارقام باید انتظار شتاب صفر تا صد ، ۳.۴ ثانیه ای و دستیابی به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را از این کانسپت هیبریدی داشت .  از دیگر نکات برجسته ی فنی این کانسپت می توان به سیستم تعلیق اسپرت تطبیقی ، سیستم دیفرانسیل لغزش محدود و ترمزهای سرامیکی اشاره کرد .

انتظار می رود که این کانسپت در سال ۲۰۱۶ به خط تولید راه پیدا کند و در تعداد محدود و قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار یورو روانه ی بازار شود .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.