کانسپت‌ های چری، با نگرش به آینده

کانسپت‌های چری، با نگرش به آینده

خودروسازان بزرگ جهانی همواره با ارائه مدل‌های کانسپت سعی در ارائه نمایش توان تکنولوژی و مهندسی و ارائه دیدگاه‌های آینده خود در این صنعت پر رقابت دارند.

تولید این محصولات که معمولاً در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی نمایش داده می‌شود گواه بر فعالیت‌های مهندسی و بازاریابی شرکت‌های بزرگ می‌باشد.

اخیراً چینی‌ها نیز دست به کار شده و در نمایشگاه‌های معتبر، همپای بزرگان صنعت خودرو به ارائه خودروهای کانسپت و دیدگاه‌های خود می‌پردازند. در این میان در سال‌های اخیر چری که به‌عنوان خودروسازی بزرگ عزم در راه جهانی‌شدن و ورود به بازارهای معتبر دارد، کانسپتهای زیبا با مهندسی بالا را برای نمایش قدرت تیم مهندسی این شرکتبه نمایش می‌گذارد.

چری در سال‌های گذشته کانسپتهای آلفا ۵ و بتا ۵ را معرفی نمود که حاصل آن تولید خودروهای استراتژیک و موفق چری یعنی آریزو ۷ و تیگو ۵ شد. این دو خودرو کمپانی چری را وارد مرحله جدیدی از تولید، کیفیت و مهندسی نمود.

اخیرا هم مدل های کانسپت آلفا و بتای جدید رونمایی شدند. کانسپت آلفا یک سدان زیبا و مدرن و بتا نیز یک مینی SUV جذاب می‌باشد که در برنامه‌های آتی چری برای تولید قرار خواهد گرفت تا نشان‌دهنده عملکرد درست یک شرکت خودروسازی در راه جهانی‌شدن باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.