کالاوی یوکان دنالی، هیولای سوپرشارژری!

کالاوی یوکان دنالی، هیولای سوپرشارژری!

جی ام سی یوکان دنالی معجونی دلپذیر از اشرافیت و پرفورمنس بوده اما مصرف کنندگانی که به دنبال جذابیت بیشتری هستند می‌توانند کالاوی SC560 جدید را در نظر بگیرند.

کالاوی یوکان دنالی که شعار هیولای سوپرشارژردار را برای خود انتخاب کرده دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری می‌باشد که هم‌اکنون به سوپرشارژر GenThree و اینترکولر TripleCooled مجهز بوده و البته باید به این نکته اشاره کنیم که سیستم‌های یاد شده در ابتدا برای کالاوی کوروت توسعه یافته بودند. به لطف این اصلاحات خروجی ۴۲۰ اسب بخاری مدل استاندارد به ۵۶۰ اسب بخار رسیده است.

تغییرات دیگر این خودرو محدود بوده اما کالاوی یوکان دنالی به کف‌پوش‌های ویژه، ریموتی با طراحی مخصوص و نشان‌های متعدد کالاوی مجهز شده است. مشتریان همچنین می‌توانند کابین، غربیلک فرمان و میدونی‌های اسپورت و همچنین رینگ‌های ۲۰ یا ۲۲ اینچی را سفارش دهند.

خب صحبت از آپشن ها که شد و باید گفت این شرکت پکیج هندلینگ را ارائه می‌کند که شامل میله‌های پایدار کننده سفت‌تر و فنرهای جدیدی است که ارتفاع خودرو را حدود ۲ اینچ پایین می‌آورد. دیگر آپشن این خودرو پکیج ترمز لمانز GT بوده که شامل کالیپرهای آلومینیومی و روتورهای ترمز ۳۵۰ میلی‌متری می‌باشد.

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید ظاهراً بهای ۱۲۰ هزار دلاری داشته اما خود پکیج SC560 سوپرشارژردار کالاوی را می‌توان با قیمت ۱۷۹۹۵ دلار خرید. بدین ترتیب اگر آپشن های دیگر را نادیده بگیرید، می‌توان کالاوی یوکان دنالی را بهای حدود ۸۵ هزار دلار خرید.

مدیرعامل این موسسه می‌گوید:

با افزایش قابل توجه قدرت پیشرانه و وجود ویژگی‌های سفارشی فراوان، کالاوی قدرت بیشتری را به شاسی بلندهای جنرال موتورز اعطا می‌کند مخصوصاً وقتی صحبت از ظرفیت یدک کشی و رانندگی در جاده‌های خشن باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.