کابین گیرا و متمایز مرسدس X کلاس کارلکس دیزاین

کابین گیرا و متمایز مرسدس X کلاس کارلکس دیزاین

این مرسدس بنز X کلاسی که مشاهده می‌کنید شاید یکی از جذاب ترین نمونه‌های آن در دنیا باشد. این خودرو محصول بخش متمرکز روی پیکاپ کارلکس دیزاین با نام پیکاپ دیزاین می باشد. همان‌گونه که دیده می‌شود تغییرات فراوانی روی بدنه و کابین پیکاپ لوکس مرسدس رخ داده است.

اولین چیزی که نظر را به خود جلب می‌کند بدنه‌ی دو رنگ X کلاس است. این خودرو در بخش اصلی بدنه دارای رنگ سفید بوده و بخش بالاتر نیز به رنگ قهوه‌ای مزین شده است. عناصر قهوه‌ای رنگ بیشتری در بدنه از جمله نواری در درب‌ها دیده می‌شود.

در بخش عقب هم شاهد چوب مرغوب در محفظه بار هستیم. اگرچه به نظر می‌رسد هنگام بارگیری این بخش آسیب خواهد دید اما شک داریم که مالک خودرو به فکر بارگیری با این خودروی لوکس باشد.

کابین این X کلاس شبیه هیچ محصول دیگری نیست. در آغاز باید گفت پیکاپ دیزاین از عناصر جوبی روی داشبورد و فرمان استفاده کرده است. قدم بعدی نیز پوشیده شدن بخش‌هایی همچون صندلی‌ها، دسته دنده، ترمزدستی، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها با چرم قهوه‌ای است. دیگر بخش‌ها همچون تریم روی درب‌ها، بخش بالایی داشبورد و برخی بخش‌های فرمان پذیرای آلکانترای قهوه‌ای شده‌اند.

تکمیل کننده تغییرات کابین نیز صندلی‌های سفارشی با بخش‌های آلکانترای مشکی و کف‌پوش‌های چوبی می باشد.

این تغییرات شاید باعث شده باشند میزان کاربری خودرو کاهش یابد اما قطعا باعث جلب نظر افراد زیادی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.