کابین کلاس C جدید در یک نگاه

کابین کلاس C جدید در یک نگاه

کلاس C بنز یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کلاس‌های این خودروساز است، شاید زمزمهٔ تست‌های جاسوسی نسل جدید C کلاس را از قبل شنیده باشید، حالا مرسدس پس از انتشار یک ویدئو تبلیغاتی از این خودرو، تصاویر مربوط به کابین آن را منتشر کرد همانند عکس‌های منتشر شده از کلاس V.

نسل چهارم سی کلاس قرار است با کد W205 در ماه ژانویه در نمایشگاه NAIAS دیترویت رونمایی شود. اما بهتر است به موضوع اصلی برگردیم، به طور کلی کابین این خودرو از زبان طراحی جدید مرسدس برای کابین استفاده می‌کند که نسبت به قبل جذاب‌تر و شکیل‌تر شده است. روی این خودرو به صورت استاندارد یک صفحه نمایش ۷ اینچی نصب شده است اما خریداران می‌توانند صفحه نمایش ۸.۴ اینچی به همراه یک پد لمسی نیز سفارش دهند.

C-Class مدل ۲۰۱۴ بهترین در کلاس خودش است و میزان وزن آن در مقایسه با ساختار بدنی آن بی سابقه است. با توجه به نوع موتور انتخاب شده، شما با کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرمی همراه خواهید بود. همچنین مصرف سوخت این موتورها ۲۰ درصد کاهش یافته است، بدون تأثیر بر روی قدرت!

بسته به انتخاب نوع موتور، می‌توان سیستم AIRMATIC که سیستم تعلق بادی است برای این خودرو سفارش داد. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد که حالت‌های Comfort، ECO، Sport و Sport Plusرا برای رانندگی خود انتخاب کند. این سیستم همچنین در سرعت‌های بالا ارتفاع خودرو را کاهش می‌دهد تا علاوه بر بهبود آیرودینامیک، مصرف سوخت هم کاهش یابد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.