چگونه یک تیم فوتبال را در یک کیا کارنیوال جا دهیم؟

چگونه یک تیم فوتبال را در یک کیا کارنیوال جا دهیم؟

آیا تا به حال شده که بخواهید یک تیم فوتبال را تنها با یک خودرو جابجا کنید؟ خوب می‌توانید کیا کارنیوال جدید را به‌عنوان یک گزینه در نظر داشته باشید.

کیا در ویدئویی به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یازده نفر را درون یک مینی‌ون کارنیوال/سدونا جا داد. طبیعتاً این روشی نیست که برای مسافرت‌های طولانی بخواهید به کار ببرید و فضای ردیف‌های سوم و چهارم نیز آن قدر نیست که بتوانید تمام روز را در آنجا سپری کنید.

نسل کنونی کارنیوال که در آمریکا با نام سدونا فروخته می‌شود در سال ۲۰۲۰ معرفی شده و ویژگی‌های جالبی در آن گنجانده شده است. این مینی‌ون را می‌توان با آرایش‌های متنوع صندلی‌ها سفارش داد. از صندلی‌های سطلی لوکس و تختخواب‌شو گرفته تا صندلی‌های عملی برای ۱۱ سرنشین. چنین بستر سازگاری می‌تواند برای هر نوع مشتری، جذاب باشد.

بازار مینی‌ون‌ها اکنون برخلاف گذشته تحت تأثیر تهاجم کراس‌اوورها و شاسی بلندها قرار گرفته و بازیگران معدودی در آن حضور دارند. کارنیوال که از سال ۱۹۹۸ معرفی شده، در بهار امسال با یک موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر به‌عنوان نسخه پایه و با آرایش اولیه برای هفت سرنشین ارائه می‌شود.

برای خانواده‌های پرجمعیت، سازمان‌ها و تیم‌های ورزشی، کیا در این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه از آرایش ۱۱ صندلی استفاده نمایید.

[دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.