چهره جدید مرسدس-ای‌ ام‌ جی Project One

چهره جدید مرسدس-ای‌ام‌جی Project One

با وجود اینکه هایپرکار برجسته مرسدس-ای‌ام‌جی Project One قدرت بیشتر از هزار اسب بخار دارد و در تونل باد طراحی شده و از خودروی فرمول ۱ الهام گرفته اما به خاطر طراحی خود چندان مورد تحسین قرار نگرفته است. خوشبختانه یک طراح خوش‌ذوق تصمیم گرفته دستی بر طراحی این خودرو ببرد و به‌صورت دیجیتالی تغییراتی در صورت آن اعمال نماید.

در نمای جلو شاهد تغییرات قابل‌توجهی هستیم که البته آن‌هم همانند طراحی اصلی نظرات گوناگونی را ایجاد خواهد کرد. در بخش عقبی یک نوار چراغ ساده بجای نسخه‌های اصلی اضافه شده است. چراغ ترمز مرکزی نیز در مکانی جالب تعبیه شده است. در کل تغییرات صورت گرفته خوب بوده و باعث شده‌اند Project One نمای آینده‌نگرانه‌ای داشته باشد.

طراحی خودرو را دوست داشته باشید یا خیر ولی باید گفت که Project One هنوز هم خودرویی شگفت‌انگیز است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری و ۴ پیشرانه الکتریکی است. این قوای محرکه خروجی هزار اسبی داشته و باعث شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۲.۵ ثانیه‌ای می‌شود. این خودرو در کمتر از ۶ ثانیه هم به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

خوشبختانه مرسدس برنامه‌هایی برای ارائه جانشین این خودرو نیز دارد. دیتر زچه گفته که این خودرو دارای قوای محرکه کاملاً الکتریکی خواهد بود و از تجارب مسابقات فرمول E بهره خواهد برد. با توجه به اینکه نسخه تولیدی Project One در سال ۲۰۱۹ از راه خواهد رسید ما انتظار نداریم که حداقل تا سال ۲۰۲۵ جانشین این هایپرکار را ببینیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.