چرخ‌های عقب بی‌خیال هوندا CR-V

چرخ‌های عقب بی‌خیال هوندا CR-V

آزمون‌های انجام شده توسط یک مجله سوئدی روی قابلیت AWD هوندا CR-V نشان‌دهنده این است که دیفرانسیل عقب این خودرو در حالت چهار چرخ متحرک نیرویی را به چرخ‌ها منتقل نمی‌کنند. این نشان می‌دهد که حتی نسخه دو دیفرانسیل این خودرو هم تنها یک خودروی دیفرانسیل جلو بیش نیست.

مجله سوئدی Teknikens Värld در ویدئویی نشان می‌دهد که سیستم AWD این خودرو دچار مشکلی اساسی است. سال گذشته نیز این مجله نشان داده بود که کشش این خودرو در سربالایی ضعیف است. هوندا سپس توضیح داد که این یک مشکل در عملکرد قطعات یدکی خودرو می‌باشد اما بعداً یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای آن ارائه کرد.

همان آزمون اینک با مدل ۲۰۱۵ این خودرو تکرار شده و مشخص شد که مشکل همچنان برقرار است. در این آزمون چرخ‌های جلو روی غلتک‌ها به چرخش درمی‌آیند تا میزان کشش و چسبندگی تنها چرخ‌های عقب مشخص شود. اما همین آزمون ساده نیز هوندا را شرمنده نمود. در تستی مشابه، فورد کوگا به‌راحتی و با کمترین میزان انحراف، توانست این آزمون را پشت سر بگذارد. [jwplayer mediaid=”92173″] هوندا در پاسخی اعلام کرده که در شرایط واقعی و بدون در نظر گرفتن سطح، میزان مشخصی از اصطکاک بین چرخ‌های جلو و عقب با مسیر وجود دارد و گشتاور بین چرخ‌های جلو و عقب برای دستیابی به یک نیروی محرک مطلوب تقسیم می‌گردد. و در شرایط واقعی چنین آزمونی با چنین اختلاف اصطکاکی بین چرخ‌های جلو و عقب بسیار بعید است. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.