چرا X3 بهترین شاسی ‌بلند بی ام و است؟

چرا X3 بهترین شاسی ‌بلند بی ام و است؟

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده، بی ام و X3 پس از سری ۳ پرفروش‌ترین خودروی این خودروساز است و البته فهمیدن دلیل آن سخت نیست. X3 نه تنها یک کراس اوور لوکس و عالی است بلکه بهترین شاسی‌بلند این برند آلمانی نیز محسوب می‌شود.

در این مطلب می‌خواهیم بدانیم چرا X3 بهترین شاسی‌بلند بی‌ام‌و است و چه چیزی باعث می‌شود این خودرو جزو محبوب‌ترین‌های بازار باشد.

برای مدل سال ۲۰۲۲، بی ام و X3 فیس لیفت ملایمی را تجربه کرده است و دارای برخی عناصر طراحی جدید، کابین با تریم های متفاوت و تکنولوژی‌های جدید است. برای مثال چراغ‌های جلو و جلوپنجره هم‌اکنون ظاهر متفاوت‌تری پیدا کرده‌اند. چراغ‌های عقب نیز ظاهر سه‌بعدی دارند. در کابین نیز برخی عناصر مدرن سری ۳، سری ۴ و دیگر محصولات فعلی بی‌ام‌و دیده می‌شوند.

از نظر تکنولوژی باید گفت X3 به سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 7 مجهز شده است که اگرچه جدیدترین سیستم این برند نیست اما جدیدترین سیستم در محصولی غیر الکتریکی از بی‌ام‌و محسوب می‌شود. تمامی پیشرانه‌های X3 نیز به تکنولوژی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی مجهز شده‌اند که باعث بهبود راندمان، آسایش و… شده‌اند.

بهترین مدل در این خانواده M40i است که شاید به اندازه مدل پرچم‌دار X3 M سریع نباشد اما خودروی همه‌کاره بهتری است. قطعاً این خودرو به لطف پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ۳۸۲ اسبی پرفورمنس خوبی ارائه می‌کند و هندلینگ آن نیز از اکثر شاسی بلندهای کلاس خود بهتر است. درعین‌حال این خودرو راحت‌تر از X3 M است و قیمت ارزان‌تر و مصرف سوخت کمتری دارد.

طرفداران بی‌ام‌و شاید از شنیدن اینکه X3 جزو بهترین خودروهای این خودروساز است غمگین شوند چراکه این برند زمانی به تولید خودروهای سواری پرهیجان و جذاب شهرت داشته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.