چرا هزینه نگهداری محصولات کارکرده ب‌ام‌و زیاد است؟!

چرا هزینه نگهداری محصولات کارکرده ب‌ام‌و زیاد است؟!

خرید یک خودروی گران‌قیمت به بهایی نازل به این معنی نیست که شما هزینه‌های نگهداری زیادی نخواهید داشت و این موضوع به ویژه درباره خودروهای قدیمی ب‌ام‌و همچون این آلپینا B7 2007 صدق می‌کند.

تایلر هوور مجری گاراژ هوویز این موضوع را می‌داند اما از آنجایی که تنها ۳۵۰۰ دلار برای این خودروی مشکی‌رنگ پرداخت کرده بنابراین به نظر می‌رسد پیش از هر چیزی خرج کردن مبالغ بیشتر از قیمت خودرو را برای سر پا کردن آلپینا B7 در نظر داشته است.

همه‌ی ما داستان‌های وحشتناکی درباره قابلیت اطمینان محصولات گوناگون ب‌ام‌و از جمله حساسیت شدید آن‌ها و کم کردن روغن‌موتور شنیده‌ایم؛ اما مشکلی که اینجا وجود دارد به کاسه‌نمدهای سوپاپ مربوط می‌شود که معمولاً خراب شده و باعث می‌شوند روغن به داخل محفظه احتراق وارد شود.

این امر منجر به مصرف اضافی روغن شده و ب‌ام‌و جذاب شما همانند یک دودکش بزرگ به نظر می‌رسد. حداقل در زمان استارت پیشرانه و گاز دادن بیش از حد، مشکل دود کردن خودرو کاملاً به چشم خواهد آمد.

کار تعویض کاسه‌نمدهای سوپاپ در این ب‌ام‌و ۸ سیلندر نیازمند باز کردن اکثر بخش‌های پیشرانه خواهد بود و حتی پیشرانه این آلپینا به خاطر وجود دیگر نشتی‌ها از زیر خودرو به‌طور کامل باز شده است.

دلیل این کار جنس کاسه‌نمدهای سوپاپ بوده که باعث شده روغن‌سوزی اتفاق بیفتد. این مشکل در خودروهای سال ۲۰۰۲ به بعد بوده و حتی باعث شکایت برخی مالکان خودروهای مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی N63 شده است.

به همین خاطر است که خودروهای لوکس قدیمی با قیمت بسیار نازلی در بازار دیده می‌شوند بنابراین باید درصورتی که دنبال چنین خودروهایی هستید، خودتان را برای دردسر آماده کنید مخصوصاً اگر خودروی موردنظر یک ب‌ام‌و سری ۷ قدیمی باشد!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.